Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 380 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Ліцей № 2 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 25802373 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Ярема |
Телефон: | +380958763298 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76026, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана П.Дорошенка, 29 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасником не надано копії Договорів з додатками (у разі їх наявності), зазначених у довідці відповідно до п. 1.1., що підтверджують виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації встановлено, що до даної довідки Учасник надає скановану копію Договору з додатками (у разі їх наявності), зазначених у довідці відповідно до п. 1.1., що підтверджують виконання аналогічного договору. Документи у відповідності з пунктами 1.2. і 1.3. надаються учасником по будь-яким договорам, вказаним в Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», при чому такі документи мають бути оформленими від одного і того ж замовника вказаного в Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії Договорів з додатками (у разі їх наявності), зазначених у довідці відповідно до п. 1.1., що підтверджують виконання аналогічного договору. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасником не надано примірні чотиритижневі сезонні меню, погоджені з територіальним органом Держпродспоживслужби для учнів 5 класів у зимовий сезон. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації передбачено: Інші документи, які надаються у складі тендерної пропозиції: Примірні чотиритижневі сезонні меню, погоджені з територіальним органом Держпродспоживслужби **: примірне чотиритижневе сезонне меню для учнів 5-11 класів, які будуть отримувати сніданки; примірне чотиритижневе сезонне меню для учнів 5-11 класів, які будуть отримувати обіди. ** У зв’язку із харчуванням дітей саме у зимовий та осінній сезони, вимоги надання меню стосуються саме перелічених сезонів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати примірні чотиритижневі сезонні меню, погоджені з територіальним органом Держпродспоживслужби для учнів 5 класів у зимовий сезон.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.