Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 545 717,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 728,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 42180111 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://starokozacka-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Гнатенко Ольга Василівна |
| Телефон: | +380984614440 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 67730, Україна, Одеська область,село Староокзаче, вулиця Соборна, будинок 34, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей. Під час розгляду пропозиції Учасника – ФОП Хлівна Наталія Михайлівна (ІПН2690101322), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-02-002373-а, було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Копію чотиритижневого сезонного меню, погодженого з територіальним органом Держпродспоживслужби, якого буде дотримуватись учасник під час надання послуг з організації харчування необхідно надати учасником в складі своєї пропозиції – надано, але невірно вказано назви навчальних закладів освіти. 2. Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» - Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом. Проект договору про закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації)– надано, але кожна сторінка договору завантажена окремим файлом (8файлів.). Тендерна пропозиція (за формою встановленою у Додатку № 5 до тендерної документації)– надано, але кожна сторінка завантажена окремим файлом (3файли). Довідка щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції № 030 від 05.10.2023 року – надано, але кожна сторінка завантажена окремим файлом (2файли). Лист-погодження з технічним завданням № 035 від 05.10.2023 року - надано але, кожна сторінка завантажена окремим файлом (3файли). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Привести у відповідність Перспективне чотиритижневе меню та завантажити його одним файлом повністю (титульна сторінка + Рекомендоване Примірне чотиритижневе меню) (вказати правильні назви навчальних закладів освіти). • Завантажити одним фійлом Проект договору про закупівлю (Додаток №3 до тендерної документації). • Завантажити одним фійлом Тендерну пропозицію (за формою встановленою у Додатку № 5 до тендерної документації). • Завантажити одним фійлом Довідку щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції № 030 від 05.10.2023 року. • Завантажити одним фійлом Лист-погодження з технічним завданням №035 від 05.10.2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.