Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний центр "Мала академія наук України" |
| ЄДРПОУ: | 32827468 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://man.gov.ua |
| Контактна особа: | Плескач Оксана Миколаївна |
| Телефон: | 38 044 483 25 28 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, офіс 1006 |
1 |
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 Документації містить перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Договору поставки товарів тощо: не менше 3 офіціантів; не менше 1 кухаря (IV розряду); не менше 1 водія. Учасник має надати копії особистих медичних книжок працівників, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, з відмітками про вчасне проходження медогляду та які будуть залучені до виконання послуг. Учасник має надати копії трудових угод, наказів про прийняття на роботу тощо, які підтверджують працевлаштування працівників, які будуть залучені до надання послуг. У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» (код за ЄДРПОУ 33888385) зазначені документи відсутні. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного Договору (не менше одного Договору) за 2021-2023 роки. Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки аналогічних за предметом закупівлі послуг за відповідним кодом ДК 021:2015 щодо забезпечення всеукраїнських чи міжнародних організаційно-масових заходів для державних та міжнародних організацій. Для підтвердження учасник додає копію аналогічного договору (далі – Доказ) та видаткових накладних (інших документів, що підтверджують факт передачі товару/надання послуг/виконання робіт, у кількості не менше 2 (двох) договорів). У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» зазначені документи подані не в повному обсязі. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 Документації містить перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Договору поставки товарів тощо: не менше 3 офіціантів; не менше 1 кухаря (IV розряду); не менше 1 водія. Учасник має надати копії особистих медичних книжок працівників, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, з відмітками про вчасне проходження медогляду та які будуть залучені до виконання послуг. Учасник має надати копії трудових угод, наказів про прийняття на роботу тощо, які підтверджують працевлаштування працівників, які будуть залучені до надання послуг. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (код за ЄДРПОУ 39796819) зазначені документи відсутні. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного Договору (не менше одного Договору) за 2021-2023 роки. Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки аналогічних за предметом закупівлі послуг за відповідним кодом ДК 021:2015 щодо забезпечення всеукраїнських чи міжнародних організаційно-масових заходів для державних та міжнародних організацій. Для підтвердження учасник додає копію аналогічного договору (далі – Доказ) та видаткових накладних (інших документів, що підтверджують факт передачі товару/надання послуг/виконання робіт, у кількості не менше 2 (двох) договорів). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (код за ЄДРПОУ 39796819) зазначені документи відсутні. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.