Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 323 381,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 616,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного |
| ЄДРПОУ: | 22568497 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Петрук |
| Телефон: | +380967725213 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Дубенська, 27/29 |
1 |
1) вимога Додатку 1 до Тендерної документації - «Місце здійснення діяльності з надання послуг (саме приготування гарячих обідів) повинне бути розміщене в межах міста Рівного, з метою забезпечення постачання обідів саме гарячими, відповідно до вимог предмета закупівлі» - надано Експлуатаційний дозвіл від 18.05.2020 №а-UA-17-13-391-0-CS із зазначенням адреси потужностей в с.Пріски, Радивилівського району, Рівненської області. 2) вимога частини 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «У випадку наявності між Учасником та Замовником попереднього аналогічного договору, необхідно надати скан-копію листа-відгуку від Замовника» – натомість надано лист-відгук від Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради стосовно надавання послуг Рівненській ЗОШ № 5.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.