Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 435 141,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 175,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 13 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 21431218 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://school-22.cv.ua/ |
| Контактна особа: | Вікторія Шишковська |
| Телефон: | +380952238113 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58021, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Південно-Кільцева, будинок 17 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника ФОП Якімова Любов Іванівна (ЄДРПОУ 2511106881 (далі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію – "Підтвердждення необхідних технічних, кількісних, якісних характеристик предмета закупівлі!" : - Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічному завданню, із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічного завдання та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог (умов), викладених в Додатку 2 тендерної документації, а саме документ 014jpg.p7s має пошкоджений формат. 1.2. Учасник не надав Інформаційну довідку у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг, що є предметом закупівлі. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2.4. Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. Пункт 2.9. Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. На Підтвердждення необхідних технічних, кількісних, якісних характеристик предмета закупівлі Учасник має надати Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічному завданню, із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічного завдання та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог (умов), викладених в Додатку 2 тендерної документації . 3.2.Учасник має надати Інформаційну довідку у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг, що є предметом закупівлі. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.