Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Начальник бюро підготовки торгів ВСЗ – Міронов Сергій Леонідович, тел.05136-413-30, e-mail: [email protected] Начальник бюро проведення торгів та звітності ВСЗ – Савін Сергій Олександрович, тел. 05136-424-12., e-mail: [email protected] З технічних питань: ЗГДФЗР-Сергій Васильович Пожар, т.05136 41003, e-mail: [email protected]
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 126 533,55 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 265,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | +380513641164 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
0 |
У відповідності до п.40 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «Южноукраїнський комбінат харчування» на закупівлю послуг за темою: (Утримання службово-розшукових собак військової частини 3044 Національної гвардії України (надання послуг з організації харчування). РПЗ – 8.105 Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-13-003867-а (У відповідності до п.40 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ПП «Южноукраїнський комбінат харчування»: 1. Не надана копія листа-відгука контрагента, для якого надавалася аналогічна послуга. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати копію листа-відгуку контрагента, для якого надавалася аналогічна послуга. В листі-відгуку повинна міститися інформація щодо якості та надання/ не надання послуг в повному обсязі. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua Начальник СФЗ Ю.В. Черній Рішення прийняте на засіданні УО від 31.07.2023 № 445 УО – Захарченко А.В.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.