Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 606 560,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 032,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Ярош |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 08.08.2023 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. За результатами перевірки кваліфікованого електронного підпису встановлено що назва посади відсутня. 1.2. Відповідно до вимог розділу «Загальні умови надання послуг» Додатку 3 до Документації учасник повинен надати: «Оригінал дійсного сертифіката ДСТУ ISO 28000:2008 Системи менеджменту безпеки ланцюга поставок. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім'я Учасника;» - назва сертифікату наданого учасником не відповідає вимогам замовника. 1.3. Відповідно до п.1.10 Додатку 2 до Документації зазначено - 1.10. Сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом перевірку, звітом про наглядовий аудит та рішення щодо видачі. На підтвердження надаються завірені Учасником копії документів, що підтверджують акредитацію установи, яка видала надані учасником сертифікати за категорією «громадське харчування» - Звіт про перевірку – відсутній. 1.4. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – надати у складі пропозиції довідки з кожної банківської установи за всіма відкритими рахунками та довідку видану уповноваженим на те органом Державної податкової служби України, яка містить інформацію про наявні на обліку відкриті банківські рахунки, що належать Учаснику, видану не раніше дати оприлюднення оголошення за цією закупівлею. 2.1. п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків.» 2.2. абзац 5 розділу «Загальні умови надання послуг» Додатку 3 до Документації: - «Оригінал дійсного сертифіката ДСТУ ISO 28000:2008 Системи менеджменту безпеки ланцюга поставок. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім'я Учасника;». 2.3. пункт 1.10. Додатку 2 до Документації «1.10. Сертифікат на систему керування безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом перевірку, звітом про наглядовий аудит та рішення щодо видачі. На підтвердження надаються завірені Учасником копії документів, що підтверджують акредитацію установи, яка видала надані учасником сертифікати за категорією «громадське харчування». 2.4. підпункт 3.5. пункту 3 Додаток 4 До Тендерної документації «3.5. Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 10-ти банківських днів з моменту підпису акту виконаних послуг згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України. Замовник має право на відстрочення платежів строком до 120 календарних днів (у разі виробничої необхідності). У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – надати у складі пропозиції довідки з кожної банківської установи за всіма відкритими рахунками та довідку видану уповноваженим на те органом Державної податкової служби України, яка містить інформацію про наявні на обліку відкриті банківські рахунки, що належать Учаснику, видану не раніше дати оприлюднення оголошення за цією закупівлею.» 3.1. Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом, під час перевірки якого буде відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. 3.2. Надати сертифікат «ДСТУ ISO 28000:2008 Системи менеджменту безпеки ланцюга поставок. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT)» відповідно до вимог зазначених у абзаці 5 розділу «Загальні умови надання послуг» Додатку 3 до Документації. 3.3. Надати звіт про перевірку відповідно до вимог зазначених у пункті 1.10. Додатку 2 до Документації. 3.4. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – надати у складі пропозиції довідки з кожної банківської установи за всіма відкритими рахунками та довідку видану уповноваженим на те органом Державної податкової служби України, яка містить інформацію про наявні на обліку відкриті банківські рахунки, що належать Учаснику, видану не раніше дати оприлюднення оголошення за цією закупівлею. Уповноважена особа замовника Марина ЯРОШ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.