Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 874 320,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 44 371,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» |
| ЄДРПОУ: | 41521767 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лавриненко Андрій Валерійович |
| Телефон: | +380667875435 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Святослава Хороброго, 9 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (п. 43 Особливостей). У вимогах тендерної документації Замовника встановлено, що Учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (п. 3.6.2), а саме: • скановані копії рішення (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей; • скановану копію Акту (Висновку, Дозволу) на ім’я Учасника щодо проведених заходів державного нагляду (контролю) з дотримання вимог санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення у сфері надання послуг з організації громадського харчування конкретного приміщення, в якому надаватимуться послуги у поточному році. Учасником, у складі своєї тендерної пропозиції не подано документів щодо державної реєстрації потужностей, а також сканована копія Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 р. містить виправлену помилку в даті Акту, а саме виправлена дата з 2022р. на 2023р. Ураховуючи вищевикладене, просимо: 1. Надати скановані копії рішення (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей. 2. Надати скановану копію Акту з правильною датою.
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (п. 43 Особливостей). У вимогах тендерної документації Замовника встановлено, що Учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (п. 3.6.1, 3.6.2), а саме: • Скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну, строком дії не менше, ніж строк дії договору про надання послуг або строку надання послуг. • Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) їдальні із зазначенням площ обідньої зали, санітарних кімнат, допоміжних та виробничих приміщень тощо. Також пунктом 3.7.1. Тендерної документації передбачено, що: 3.7.1. Предмет закупівлі повинен відповідати технічним та іншим вимогам замовника (згідно Додатку № 3 до тендерної документації). а саме: Виконавець забезпечує послуги їдальні з приготування та видачі сніданків, обідів та вечерь, наданням приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну. Приміщення їдальні повинні відповідати нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами), санітарним нормам та вимогам чинного законодавства. Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, в тому числі вентиляційне, пожежну сигналізацію, кількість санвузлів, сантехнічного обладнання в них, витяжок, виробничих мийок, наявність роздавальні, обов’язково вказавши площу обідньої зали (без роздавальні), виробничих та інших допоміжних приміщень. Додатком № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» вимагається обов’язкове подання Учасником документів зокрема: • 1. Документи про наявність підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 1.1. Скан-копія не менше одного аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на надання послуг з організації харчування) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю); До уваги учасників: Враховуються лише той договір, який був виконаний в повному обсязі. • 2.4. Документи про підтвердження необхідних технічних, кількісних, якісних характеристик предмета закупівлі: - Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним умовам, із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов та із обов’язковим зазначенням всіх особливих вимог (умов), викладених в Додатку 1 тендерної документації. • 2.9. Гарантійний лист про відповідність якості послуг, що будуть надаватись, за нижченаведеною формою: «Учасник ____________________________________ в особі _____________________________ гарантує якість наданих послуг, що пропонується та даним листом засвідчує, що послуги відповідають державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до послуг відповідно до чинних в Україні норм і правил (впровадження системи НАССР). Послуги будуть надаватись з повним дотриманням санітарних норм. У разі визнання нас переможцем та укладання договору про закупівлю, гарантуємо проведення досліджень товару в акредитованих лабораторіях на першу вимогу Замовника». Учасником, у складі своєї тендерної пропозиції подано: • Гарантійні листи щодо гарантії забезпечення, належним чином, послуг з харчування необхідної якості та у необхідній кількості (відповідно до «Технічних умов») (вих. № 07/23 від 08.06.2023 р.), щодо підтвердження своєї безумовної згоди на дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації (вих. № 24/23 від 08.06.2023 р.), щодо гарантії, що пропозиція учасника відповідає технічним умовам (вих. № 28/23 від 08.06.2023 р.), щодо гарантії, що послуги будуть надаватись належної якості та з повним дотриманням санітарних норм (вих. № 32/23 від 08.06.2023 р.) (файл: 2,4,6-11,21-23,26-30,32-34. Довідки, Гарантійні листи.pdf); • Довідка про наявність приміщень (вих. № 11 від 12.06.2023 р.) (файл: 13. довідка про приміщення.pdf). Інформація, вказана у вищезазначених документах НЕ ВІДПОВІДАЄ технічним вимогам Замовника згідно Додатку № 3 до тендерної документації, а саме вимогам п. 6.2.2 Обідні зали ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами) в частині недостатньої площі обідніх зал (без роздавальної), яка має бути розрахована у розмірі 1,8 м2 на 1 місце в залі. Учасником вказано, що загальна площа двох обідніх зал їдальні становить: 312,4 + 339,2 = 651,6 м2, а згідно вимог п. 6.2.2 ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами) площа обідньої зали, достатня для харчування 650 осіб, має становити: 650 х 1,8 = 1170 м2. Отже, зазначена у документах Учасника площа обідніх зал є критично недостатньою для забезпечення надання послуг належної якості та їх відповідності санітарним нормам, що в свою чергу підтверджує невідповідність наданим Учасником гарантій у зазначених вище гарантійних листах. Скан-копія Договору № 300322 від 30.03.2022, подана Учасником у складі тендерної пропозиції та скан-копія Лист-відгук про співпрацю від 14.12.2022 № 63 (файл: 24. 25. аналогічний договір+відгук.pdf) НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації, оскільки предметом закупівлі скан-копії поданого договору є Кейтерінгові послуги код за ДК 021:2015: 55520000-1, а предметом закупівлі відкритих торгів – Послуги їдалень код за ДК 021:2015: 55510000-8. Інформація, зазначена в Довідці (вих. № 2.2/23 від 08.06.2023 р.), яка подана Учасником (файл: 2,4,6-11,21-23,26-30,32-34. Довідки, Гарантійні листи.pdf) НЕ ВІДПОВІДАЄ дійсності, оскільки між Замовником та Учасником (ТОВ «Київпромсервіс 1») було укладено Договір про закупівлю послуг з організації харчування № 3/01/2023 від 31 січня 2023 року, за період дії якого Учасником допущено кілька випадків порушень умов договору. Дострокового розірвання договору в наслідок допущених Учасником порушень не відбулось, проте Замовником до Виконавця (за договором) було застосовано санкції у вигляді штрафів, які станом 19.06.2023 не сплачені. Інформація, подана Учасником у скан-копії Акту № 1076-25 від 13.06.2023 складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти містить невідповідність, а саме в розділі Акту «Інформація про відбір зразків для проведення простих або лабораторних досліджень (випробувань)» зазначено, що ані відбір зразків, ані простих або лабораторних досліджень (випробувань) під час перевірки не проводилось, проте у пункті 9.6 Переліку питань щодо проведення заходу державного контролю (інспектування) вказано, що «Вода, яка використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам установленим до води питної». Ураховуючи вищевикладене, просимо: 1. Надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням (обідньою залою), яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну (загальна площа обідньої зали має становити не менше 1170 м2), строком дії не менше, ніж строк дії договору про надання послуг або строку надання послуг. 2. Довідку в довільній формі або скановану копію технічного паспорту на приміщення (будівлю) їдальні із зазначенням площ обідньої зали, санітарних кімнат, допоміжних та виробничих приміщень тощо. 3. Скан-копію не менше одного аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на надання послуг з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю). 4. Надати роз’яснення (документ) від компетентного органу, що здійснював контрольний захід (Акт № 1076-25 від 13.06.2023) щодо того яким чином та на підставі чого зроблено висновок: «Вода, що використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам установленим до води питної».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.