Закупівлю оголошено - 02-06-2023, 15:58. Дата останніх змін - 06-07-2023, 10:13

Послуги з організації харчування здобувачів освіти

Закупівля:UA-2023-06-02-011715-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-06-01-002581-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-06-2023, 15:58
по 10-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-06-2023, 15:58
по 13-06-2023, 16:03
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 14-06-2023, 15:06
по 14-06-2023, 15:29

Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-06-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:8 874 320,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:44 371,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
ЄДРПОУ:41521767 Досьє YouControl
Контактна особа:Лавриненко Андрій Валерійович
Телефон:+380667875435
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03151, Україна, Київська область,Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
1


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 15:58:20
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-06-2023, 18:25:09
Видалено:02-06-2023, 16:04:14
Тип документа: Тендерна документація
+ -
Завершено
Послуги з організації харчуван ...
8 874 320,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 14-06-2023, 15:06
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
7
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Послуги з організації харчування здобувачів освіти
Мінімальний крок аукціону:
44 371,60 UAH
Початок аукціону:
14-06-2023, 15:06
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації харчування здобувачів освіти

34132
послуга
03151 Україна вул. Святослава Хороброго, 9
по 18-09-2023
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Національна академія внутрішніх справ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, пл. Солом’янська, 1, 03035, Доценко Костянтин
Остаточна пропозиція:
8 874 320,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 874 320,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-06-2023, 16:44
Період подачі оскарження:
по 06-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-06-23, 16:37:20
24

Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (п. 43 Особливостей). У вимогах тендерної документації Замовника встановлено, що Учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (п. 3.6.2), а саме: • скановані копії рішення (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей; • скановану копію Акту (Висновку, Дозволу) на ім’я Учасника щодо проведених заходів державного нагляду (контролю) з дотримання вимог санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення у сфері надання послуг з організації громадського харчування конкретного приміщення, в якому надаватимуться послуги у поточному році. Учасником, у складі своєї тендерної пропозиції не подано документів щодо державної реєстрації потужностей, а також сканована копія Акту перевірки дотримання санітарного законодавства від «13-20» березня 2023 р. містить виправлену помилку в даті Акту, а саме виправлена дата з 2022р. на 2023р. Ураховуючи вищевикладене, просимо: 1. Надати скановані копії рішення (наказів) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей. 2. Надати скановану копію Акту з правильною датою.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-06-23, 16:37:20
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-02-011715-a-c2
Номер договору:
33/07/2023
Дата підписання договору:
06-07-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 06-07-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
8 874 320,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
7 395 266,67 UAH
8 874 320,00 UAH
Ціна договору
7 395 266,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
6 623 500,00 UAH
Ціна договору після внесення змін
5 519 583,33 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА КАРПИНСЬКОГО, будинок 7, 03151, Римар Борис
Остаточна пропозиція:
8 685 228,72 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 685 228,72 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-07-2023, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА КАРПИНСЬКОГО, будинок 7, 03151, Римар Борис
Остаточна пропозиція:
8 685 228,72 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 685 228,72 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-06-2023, 12:13
Період подачі оскарження:
по 28-06-2023, 12:02

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-06-23, 14:59:46
24

Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (п. 43 Особливостей). У вимогах тендерної документації Замовника встановлено, що Учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (п. 3.6.1, 3.6.2), а саме: • Скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням, яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну, строком дії не менше, ніж строк дії договору про надання послуг або строку надання послуг. • Довідка від Учасника в довільній формі або сканована копія технічного паспорту на приміщення (будівлю) їдальні із зазначенням площ обідньої зали, санітарних кімнат, допоміжних та виробничих приміщень тощо. Також пунктом 3.7.1. Тендерної документації передбачено, що: 3.7.1. Предмет закупівлі повинен відповідати технічним та іншим вимогам замовника (згідно Додатку № 3 до тендерної документації). а саме: Виконавець забезпечує послуги їдальні з приготування та видачі сніданків, обідів та вечерь, наданням приміщення обідньої зали місткістю достатньою для приймання їжі 650 здобувачами освіти за одну зміну. Приміщення їдальні повинні відповідати нормам ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами), санітарним нормам та вимогам чинного законодавства. Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, в котрій зазначити наявне виробниче обладнання, в тому числі вентиляційне, пожежну сигналізацію, кількість санвузлів, сантехнічного обладнання в них, витяжок, виробничих мийок, наявність роздавальні, обов’язково вказавши площу обідньої зали (без роздавальні), виробничих та інших допоміжних приміщень. Додатком № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» вимагається обов’язкове подання Учасником документів зокрема: • 1. Документи про наявність підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 1.1. Скан-копія не менше одного аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на надання послуг з організації харчування) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю); До уваги учасників: Враховуються лише той договір, який був виконаний в повному обсязі. • 2.4. Документи про підтвердження необхідних технічних, кількісних, якісних характеристик предмета закупівлі: - Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним умовам, із зазначенням всього переліку та обсягів послуг відповідно до детального опису технічних умов та із обов’язковим зазначенням всіх особливих вимог (умов), викладених в Додатку 1 тендерної документації. • 2.9. Гарантійний лист про відповідність якості послуг, що будуть надаватись, за нижченаведеною формою: «Учасник ____________________________________ в особі _____________________________ гарантує якість наданих послуг, що пропонується та даним листом засвідчує, що послуги відповідають державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до послуг відповідно до чинних в Україні норм і правил (впровадження системи НАССР). Послуги будуть надаватись з повним дотриманням санітарних норм. У разі визнання нас переможцем та укладання договору про закупівлю, гарантуємо проведення досліджень товару в акредитованих лабораторіях на першу вимогу Замовника». Учасником, у складі своєї тендерної пропозиції подано: • Гарантійні листи щодо гарантії забезпечення, належним чином, послуг з харчування необхідної якості та у необхідній кількості (відповідно до «Технічних умов») (вих. № 07/23 від 08.06.2023 р.), щодо підтвердження своєї безумовної згоди на дотримання технічних, якісних, кількісних та інших вимог предмета закупівлі, які зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації (вих. № 24/23 від 08.06.2023 р.), щодо гарантії, що пропозиція учасника відповідає технічним умовам (вих. № 28/23 від 08.06.2023 р.), щодо гарантії, що послуги будуть надаватись належної якості та з повним дотриманням санітарних норм (вих. № 32/23 від 08.06.2023 р.) (файл: 2,4,6-11,21-23,26-30,32-34. Довідки, Гарантійні листи.pdf); • Довідка про наявність приміщень (вих. № 11 від 12.06.2023 р.) (файл: 13. довідка про приміщення.pdf). Інформація, вказана у вищезазначених документах НЕ ВІДПОВІДАЄ технічним вимогам Замовника згідно Додатку № 3 до тендерної документації, а саме вимогам п. 6.2.2 Обідні зали ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами) в частині недостатньої площі обідніх зал (без роздавальної), яка має бути розрахована у розмірі 1,8 м2 на 1 місце в залі. Учасником вказано, що загальна площа двох обідніх зал їдальні становить: 312,4 + 339,2 = 651,6 м2, а згідно вимог п. 6.2.2 ДБН В.2.2-25:2009 (зі змінами) площа обідньої зали, достатня для харчування 650 осіб, має становити: 650 х 1,8 = 1170 м2. Отже, зазначена у документах Учасника площа обідніх зал є критично недостатньою для забезпечення надання послуг належної якості та їх відповідності санітарним нормам, що в свою чергу підтверджує невідповідність наданим Учасником гарантій у зазначених вище гарантійних листах. Скан-копія Договору № 300322 від 30.03.2022, подана Учасником у складі тендерної пропозиції та скан-копія Лист-відгук про співпрацю від 14.12.2022 № 63 (файл: 24. 25. аналогічний договір+відгук.pdf) НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації, оскільки предметом закупівлі скан-копії поданого договору є Кейтерінгові послуги код за ДК 021:2015: 55520000-1, а предметом закупівлі відкритих торгів – Послуги їдалень код за ДК 021:2015: 55510000-8. Інформація, зазначена в Довідці (вих. № 2.2/23 від 08.06.2023 р.), яка подана Учасником (файл: 2,4,6-11,21-23,26-30,32-34. Довідки, Гарантійні листи.pdf) НЕ ВІДПОВІДАЄ дійсності, оскільки між Замовником та Учасником (ТОВ «Київпромсервіс 1») було укладено Договір про закупівлю послуг з організації харчування № 3/01/2023 від 31 січня 2023 року, за період дії якого Учасником допущено кілька випадків порушень умов договору. Дострокового розірвання договору в наслідок допущених Учасником порушень не відбулось, проте Замовником до Виконавця (за договором) було застосовано санкції у вигляді штрафів, які станом 19.06.2023 не сплачені. Інформація, подана Учасником у скан-копії Акту № 1076-25 від 13.06.2023 складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти містить невідповідність, а саме в розділі Акту «Інформація про відбір зразків для проведення простих або лабораторних досліджень (випробувань)» зазначено, що ані відбір зразків, ані простих або лабораторних досліджень (випробувань) під час перевірки не проводилось, проте у пункті 9.6 Переліку питань щодо проведення заходу державного контролю (інспектування) вказано, що «Вода, яка використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам установленим до води питної». Ураховуючи вищевикладене, просимо: 1. Надати скановані копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням (обідньою залою), яке відповідає місткості, достатньої для приймання їжі 650 здобувачами освіти одночасно за одну зміну (загальна площа обідньої зали має становити не менше 1170 м2), строком дії не менше, ніж строк дії договору про надання послуг або строку надання послуг. 2. Довідку в довільній формі або скановану копію технічного паспорту на приміщення (будівлю) їдальні із зазначенням площ обідньої зали, санітарних кімнат, допоміжних та виробничих приміщень тощо. 3. Скан-копію не менше одного аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на надання послуг з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю). 4. Надати роз’яснення (документ) від компетентного органу, що здійснював контрольний захід (Акт № 1076-25 від 13.06.2023) щодо того яким чином та на підставі чого зроблено висновок: «Вода, що використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам установленим до води питної».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-06-23, 14:59:46

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 685 228,72 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 685 228,72 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Національна академія внутрішніх справ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 874 320,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 874 320,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Відсутній
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ