Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Категорія замовника п.1, ч.4, ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Кількість послуг - 89938 послуг. Тендерна пропозиція викладається українською мовою.
ID закупівлі: 4b41c37154274e28b7f222f8c92051fd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 11 961 754,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 120 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40506080 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-socialnoi-politiki-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Олена Паніна |
Телефон: | +380972447904 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75 |
4 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради (повне найменування юридичної особи) 01.06.2023 року м. Дніпро №89 (дата) (місто) Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі - Послуги з харчування (Кейтерингові послуги), ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-05-23-000749-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації зазначено: «Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування, придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів для доставки продуктів харчування. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме, послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки продуктів харчування, вантажними транспортними засобами разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на Сидоренко Олексія Олексійовича, але не надано договір оренди транспортних засобів між власником транспортних засобів та Учасником. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортних засобів від 04.04.2023 №04/04/23 між фізичною особою-підприємцем Лозінський Олександр Володимирович та Товариством з обмеженою відповідальністю «Олімпіус Консалт», також Учасником надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на Сидоренко Олексія Олексійовича. Необхідно підтвердити право користування транспортними засобами між власником транспортних засобів Сидоренко Олексієм Олексійовичем та фізичною особою-підприємцем Лозінський Олександр Володимирович. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтверджуючий документ на право користування транспортними засобами між власником транспортних засобів Сидоренко Олексієм Олексійовичем та фізичною особою-підприємцем Лозінський Олександр Володимирович. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Олена ПАНІНА ______________
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.