Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
ID закупівлі: a3a6c2134f76490c93b73da4feb01894
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 849 032,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
Телефон: | +380675432851 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Послуги їдалень (Кейтерінг), придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки «ЯМаріуполь» за кодом ДК021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, № UA-2023-05-18-015316-a КП "Меридіан" (надалі - Учасник), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надати учаснику процедури закупівлі Довідку (згідно Форми 2 Додатку 1) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання), яка має відповідати документам, що підтверджують право власності або користування (договір оренди або договір купівлі-продажу або накладна або технічний паспорт або договір лізінгу/сублізінгу). У наданих Учасником документах вказані різні найменування в Довідці та підтверджуючих документах. Для усунення невідповідностей, Учасник повинен надати виправлену Довідку, яка виведена до відповідності специфікації договору № 57. 2). Згідно пункту 13 Додатку 1 Учасник повинен надати Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження (юридична та поштова адреса); телефон; факс; E-mail; профілюючий вид діяльності; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банків, у якому (яких) обслуговується учасник та розрахункові рахунки (зазначаються реквізити усіх банків, у яких обслуговується учасник); прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); ПІБ, посада, контактний номер телефону та Е-mail посадової особа, яка уповноважена на укладення договору та інших на це уповноважених осіб; індивідуальний податковий номер; реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів. Довідка надається згідно зразка, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації У наданій Довідці відсутня повна інформація що до вимог, а саме «місцезнаходження (юридична та поштова адреса); індивідуальний податковий номер; реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів». Для усунення невідповідностей, Учасник повинен надати виправлену Довідку, яка містить інформацією щодо юридичною та поштового адресу, індивідуального податкового номеру та, реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів 3). Згідно пункту 3 Додатку 1, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з інформацією про повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за 2022 р. з підтверджуючими документами (для підтвердження повного виконання договору учасник повинен надати копію договору з усіма додатками та додатковими угодами (в разі наявності), копію(ї) акту(ів) наданих послуг, що підтверджує повне виконання договору по кількості або сумі договору) та копію позитивного листа-відгука або рекомендаційного листа від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань (лист-відгук або рекомендаційний лист повинен бути на фірмовому бланку замовника (у разі використання) та містити дату його надання У наданих Учасником документах відсутня повна інформація що до виконання аналогічного договору. Для усунення невідповідностей, Учасник повинен дати відповідний лист – відгук, в якому відображена інформація стосовно належного та якісного виконання договірних забов’язань Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.