Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
ID закупівлі: f67b032cd0a246a58de817a7a3222eec
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 420 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Васильківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05408349 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кучерина Тетяна Олександрівна |
Телефон: | 380457121402 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08600, Україна, Київська область,Васильків, вул. Покровська, 15/1 |
1 |
Посилання на вимогу та виявлені невідповідності: На підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», замовник вимагав надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посади, кваліфікації, категорії (за наявності). Обов’язковою умовою є наявність в штаті кваліфікованого технолога або інженера-технолога громадського харчування та надати диплом про відповідну освіту. Надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, згідно довідки п.3.1. (копії трудових книжок (всі сторінки) або накази про прийняття/переведення на роботу/посаду або цивільно-правові договори, тощо). Учасник надав довідку по наявність працівників, в якій вказує кухаря Най МАРИНУ Іванівну, а наказ про призначення на роботу надав на Най МАРІЮ Іванівну. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен виправити виявлену невідповідність та надати оновлену інформацію та/або документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.