Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 64913dec305946c5a2faff91d239583f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 912 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
Телефон: | +380675432851 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Послуги їдалень (Кейтерінг), придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки «ЯМаріуполь» за кодом ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, у кількості 15360 послуг, № UA-2023-05-10-014791-a, ТОВ "612 КІЛОМЕТР. КЕЙТЕРІНГ", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно п. 1.1. Додатку 1 , Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку (згідно Форми 1 Додатку 1) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання), в якій зазначається наступна інформація: • наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія. У учасника відсутня інформація по цієї Довідці, а саме не зазначено «кваліфікацію, категорія». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати Довідку у відповідності з формою із зазначенням кваліфікації та категорії працівників. 2). Згідно п. 2.2. Додатку 1, Учасник процедури закупівлі повинен надати копію договору/договорів про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином таким учасником. У учасника відсутня інформація та/або документ який підтверджує право власності по позиції «посудомийна машина». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати технічний паспорт, що зазначений як документ, підтверджуючий право власності. 3). Згідно п. 5.1 Додатку 1, замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (абзац 14 п. 44 Особливостей). У зв’язку з відсутністю технічної реалізації в електронній системі закупівель (електронних полях) можливості підтвердити відсутність підстави, учасник повинен шляхом самостійного декларування (надання довідки в довільній формі) підтвердити відсутність підстави. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 п. 44 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. У учасника відсутня інформація що до вимог п.5.1. Додатку 1. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен самостійно задекларувати інформацію (шляхом надання довідки в довільній формі), яка підтверджує, що у учасника не було договірних відносин з Замовником, що призвели до дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або надати інформацію, що підтверджує вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків). 5. Згідно п.7 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть. У учасника відсутня інформація та/або документ повністю. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити, що субпідрядники/співвиконавці залучатися не будуть. 6. Згідно п.10 Додатку 1, Учасник закупівлі повинен надати заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення. Учасник надав тендерну пропозицію, яка не відповідає формі Додатка 2. . Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен надати виправлену комерційну пропозицію у відповідності з Додатком 2 з прикінцевими положеннями №№ 1-4. 7. Згідно п. 12 Додатку 1, Учасник повинен надати Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження (юридична та поштова адреса); телефон; факс; E-mail; профілюючий вид діяльності; вид суб’єкта господарювання: суб’єктів малого підприємництва чи суб’єкт мікро підприємництва чи середнього або великого підприємництва; найменування банків, у якому (яких) обслуговується учасник та розрахункові рахунки (зазначаються реквізити усіх банків, у яких обслуговується учасник); прізвище, ім'я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи); ПІБ, посада, контактний номер телефону та Е-mail посадової особа, яка уповноважена на укладення договору та інших на це уповноважених осіб; індивідуальний податковий номер; реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, укладеного за результатами проведення торгів. Довідка надається згідно зразка, наведеного в Додатку 5 до тендерної документації Учасник надано Довідку, в якій відсутня інформація про «(юридична та поштова адреса); факс; профілюючий вид діяльності, контактний номер телефону та індивідуальний податковий номер;» Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати виправлену Довіку, вказавши місцезнаходження (юридична та поштова адреса); факс; профілюючий вид діяльності; контактний номер телефону посадової особи, яка уповноважена на укладення договору та індивідуальний податковий номер; 8. Згідно п.13 Додатку 1, Якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій… У учасника відсутня інформація та/або документ повністю. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати довідку, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Вимога про усунення невідповідностей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" (надалі - Учасник) встановлено невідповідність в документах, що подано учасником процедури закупівлі що вимагаються тендерною документацією, відсутність у складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме: 1. Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження можливості надання послуг кейтерінгу (приготування та подання готових страв) у місті Моршині у приміщенні площею не менше 200 квадратних метрів, та можливістю одночасного розміщення у такому приміщенні мінімум 80 людей. У зв’язку з тим, що люди, що тимчасово перебувають за адресою м. Моршин, вул. Івана Франка, 33, переважно похилого віку або діти, то приміщення для приготування та приймання їжі повинно бути в радіусі, що не перевищує 300 метрів від вищезазначеного адресу. На підтвердження учасник повинен надати документ, дійсний до кінця строку надання послуг, що підтверджує право користування приміщенням/частиною приміщення: договір оренди або витяг з реєстру речових прав на право користування об’єктом нерухомості. 2. Підтвердження диплому працівників Кубряк Ю.Б., Бутирева С.А., які з часом змінили прізвища (скан-копію свідоцтво про шлюб, або свідоцтво про зміну Прізвища). З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.