Період оскарження умов закупівлі - по 01-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-05-2023, 00:00
ДК 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих)
ID закупівлі: 35b02753e4394b649da197bc5c53b5e1
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02003540 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://3lik.city.kharkov.ua/ |
| Контактна особа: | Тамара Савіна |
| Телефон: | +805772250720 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61020, Україна, Харківська область,м. Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ, 90 |
2 |
Відповідно до вимог тендерної документації пункту 5 Розділу " Недискримінація учасників" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «…гарантійний лист, що учасник закупівлі, посадова особа учасника та кінцевий бенефіціарний власник учасника закупівлі не перебуває у списку осіб до яких застосовані обмежувальні заходи (санкції)»; Відповідно до вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «скановані копії рішень компетентного органу про державну реєстрацію потужностей та транспортних засобів, що використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів». За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником не надано документів передбачених вимогами тендерної документації. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. № 1178 р. зі змінами, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, учаснику закупівлі протягом 24 годи необхідно надати: гарантійний лист, що учасник закупівлі, посадова особа учасника та кінцевий бенефіціарний власник учасника закупівлі не перебуває у списку осіб до яких застосовані обмежувальні заходи (санкції), скановану копію рішень компетентного органу про державну реєстрацію транспортних засобів, що використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів.
Відповідно до вимог тендерної документації пункту 5 Розділу " Недискримінація учасників" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «…гарантійний лист, що учасник закупівлі, посадова особа учасника та кінцевий бенефіціарний власник учасника закупівлі не перебуває у списку осіб до яких застосовані обмежувальні заходи (санкції)»; Відповідно до вимог пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «тендерну пропозицію, форма якої наведена у Додатку №1 до тендерної документації»; Відповідно до вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «скановані копії рішень компетентного органу про державну реєстрацію потужностей та транспортних засобів, що використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів». Відповідно до вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Для орендованого транспортного засобу Учасник скановану копію чинного договору/договорів оренди разом із актом/актами приймання-передачі, або договору/договорів про надання послуг перевезення продовольчих товарів. Всі договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року.». Відповідно до вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення зазначенні в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або витяг з реєстру потужностей операторів ринкуна на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо складського приміщення /щодо всіх складських приміщень, зазначеного/зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 1)». Відповідно до вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку, складену у довільній формі, про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників.» Відповідно до вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Акт отриманий на складські(е) приміщення, які зазначенні в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника без зауважень.». Відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Копії медичних книжок працівників (перша сторінка та сторінка з зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій) (завірені учасником), які будуть залучені до організації харчування у даному закладі.» (особова медична книжка на Сендецького А.В. не дійсна). Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання учасником) щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів, у табличному вигляді, складена і заповнена за нижченаведеною формою у Таблиці 3 цього підпункту. Оригінали або копії зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 3 цього підпункту, аналогічних договорів (з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (у разі, якщо їх наявність передбачена умовами договору)) і додатковою угодою/додатковими угодами (у разі укладення) виконаних у повному обсязі, з оригіналами чи копіями актів виконаних (наданих) послуг, що свідчить (свідчать) про виконання кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у відповідності до ціни договорів, вказаних учасником у довідці за формою Таблиці 3 цього підпункту (за весь період дії договорів).» За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником не надано документів передбачених вимогами тендерної документації. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. № 1178 р. зі змінами, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, учаснику закупівлі протягом 24 годин необхідно надати: гарантійний лист, що учасник закупівлі, посадова особа учасника та кінцевий бенефіціарний власник учасника закупівлі не перебуває у списку осіб до яких застосовані обмежувальні заходи (санкції), тендерну пропозицію, форма якої наведена у Додатку №1 до тендерної документації, скановану копію рішень компетентного органу про державну реєстрацію транспортних засобів, що використовуються як потужність з транспортування харчових продуктів, копію чинного договору/договорів оренди разом із актом/актами приймання-передачі, або договору/договорів про надання послуг перевезення продовольчих товарів, зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року, експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення зазначенні в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або витяг з реєстру потужностей операторів ринку на на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо складського приміщення /щодо всіх складських приміщень, зазначеного/зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 1), довідку, складену у довільній формі, про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників, акт отриманий на складські(е) приміщення, які зазначенні в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника без зауважень, копію дійсної особової медичної книжки на Сендецького А.В., довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання учасником) щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів, у табличному вигляді, складену і заповнену за формою у Таблиці 3 із зазначенням строку дії аналогічного договору та ціни договору, оригінали або копії зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 3, аналогічних договорів (з усіма додатками та невід’ємними частинами договору (у разі, якщо їх наявність передбачена умовами договору)) і додатковою угодою/додатковими угодами (у разі укладення) виконаних у повному обсязі, з оригіналами чи копіями актів виконаних (наданих) послуг, що свідчить (свідчать) про виконання кожного з наданих відповідних аналогічних договорів у відповідності до ціни договорів, вказаних учасником у довідці за формою Таблиці 3.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.