Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-04-2023, 00:00
ID закупівлі: e035b614c5194017be7c66f196ee1a1b
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 546 250,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ |
| ЄДРПОУ: | 05395828 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марія Клименко |
| Телефон: | 380954004501 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, ВУЛ. М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 32/11 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено наступні невідповідності: 1. Підпунктом 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв було встановлено вимогу: «Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: довідка в довільній формі про наявність обладнання, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях із зазначенням власне чи орендоване (на підтвердження наявності приміщень надати скановану копію(ї) з оригіналу/ скановану копію(ї) договору оренди*, купівлі-продажу тощо). *Договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і їх дія повинна бути не менше ніж до 30 грудня 2023 року. У випадку якщо в договорі зазначено, що він автоматично пролонгується на наступній рік, або на кожний наступний рік без укладання додаткової угоди і така угода відсутня у учасника то Учасник повинен надати лист підтвердження про те, що договір чинний і строк його чинності не менше ніж до 30 грудня 2023 року.» Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі тендерної пропозиції надано договір №15 оренди приміщення від 01 січня 2022 року. (Нежитлове приміщення (склад для зберігання) 669,2кв.м. за адресою м. Київ, вул. Гната Хоткевича 38) зі строком оренди приміщення за цим договором з "01" січня 2022 року по 31" грудня 2022 року. Невідповідністю є те, що строк дії договору оренди приміщення № 15 від 01 січня 2022 р. - до 31 грудня 2022р, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині строку дії не менше ніж до 30 грудня 2023 року. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати протягом 24 годин документ щодо підтвердження строку дії договору на склад не менше ніж до 30 грудня 2023 року. 2. Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв було встановлено вимогу надати: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1» Підпунктом 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації в частині кваліфікаційних критеріїв було встановлено вимогу: «надати скановану копію(ї) з оригіналу/ скановану копію(ї) медичних книжок працівників (перша сторінка з фото та сторінка з зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій), які будуть залучені до організації харчування.» Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 (далі - Довідка), але не надано медичної книжки на працівника зазначеного в Довідці, а саме: відсутня медична книжка на Лісовського Павло Володимирович (кухар), що не відповідає вимогам тендерної документації в частин надання медичної книжки на працівника Лісовського Павло Володимирович (кухар) Також, невідповідністю є те, що до складу надано медичну книжку підсобного робітника Лісовського Петра Володимировича якого не зазначено в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником в цій частині виявлено невідповідність в інформації та поданих документах. Учасник ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1» протягом 24 годин зобов’язаний усунути вищеописані невідповідності шляхом приведення до відповідності умовам тендерної документації довідку та/або надання медичну книжку на працівників, які будуть залучені до організації харчування. 3. Пунктом 5 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було встановлено вимогу : «Страви передаються Замовнику у тарі (упаковці), яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим, а саме: для перших блюд не нижче 55-65ºC, для других блюд – не нижче 50-60ºС, холодні блюда – 10-14ºС. Учасник у складі тендерної пропозиції надає фото зображення одноразового посуду, який він планує використовувати для пакування готових страв, надає висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи, якими засвідчується, що одноразовий посуд відповідає встановленим медичним критеріям безпеки та дозволений до контакту з харчовими продуктами» В пункті 13 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» викладено «Примірне всесезонне двотижневе меню» де зазначено найменування страв що складаються з перших страв (це супи, розсольник, капусняк, борщ), других страв картопля, рис, гречка та інші) та холодних страв (напої, пиріжки, ватрушка, тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано фото з трьома зображеннями одноразового посуду (2 контейнери з алюмінієвої фольги без кришок, 1 стакан (супник/контейнер) з кришкою), на посуд 1 стакан (супник/контейнер) з кришкою не надано жодного висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Учасником у складі тендерної пропозиції надано висновки: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єкт експертизи Одноразові контейнери з харчової алюмінієвої фольги; сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи Вироби з фольги алюмінієвої використовують як вироби одноразового використання та реалізують в оптовій та роздрібній торгових мережах, мережах ресторанів, контерінгового, готельного господарства та в побуті (як форми для випічки, заморозки, приготування. запікання, розігріву та транспортування харчових продуктів), а також для галузей харчової промисловості. Оптова та роздрібна торговельна марежа; країна-виробник ТОВ "СТУДІОПАК ТЕХНОЛОГІЇ" від 23.06.2020 р. № 12.2-18-1/13737; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єкт експертизи фольга алюмінієва; країна-виробник SYMETAL ALUMINIUM FOIL INDUSTRY S.A. Греція від 23.06.2020 « 12.2-18-3/13741; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єкт експертизи Одноразові контейнери з харчової алюмінієвої фольги; країна-виробник MECHANOTOOLS S.r.1 Італія від 23.06.2020 року № 12,2-18-3/13714; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єкт експертизи кришки з картону ламінованого; сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи для закривання ємностей з фольги алюмінієвої; країна-виробник ТОВ "СТУДІОПАК ТЕХНОЛОГІЇ" від 20.06.2018 № 602-123-20-1/27519. Замовником в частині співвідношення фото та висновків одноразового посуду виявлено невідповідність в інформації та поданих документах, а саме для посуду з алюмінієвої фольги який підходить для постачання других страв та холодних страв не надано фото кришок, та відсутня повна інформація з документами на посуд для перших страв. На підставі вищевикладеного учасник протягом 24 годин повинен привести до відповідності інформацію та документи щодо одноразового посуду який він планує використовувати для пакування готових страв, що складаються з перших страв (це супи, розсольник, капусняк, борщ), других страв (картопля, рис, гречка та інші) та холодних страв (напої, пиріжки, ватрушка, тощо) шляхом надання фото кришок які відповідають наданому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та фото одноразового посуду, який передбачений для транспортування, перенесення, використання перших страв (це супи, розсольник, капусняк, борщ) та відповідає наданим учасником висновкам державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 4.Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було встановлено вимогу: «У відповідності до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» У складі тендерної пропозиції учасника відсутній протокол оцінки навчання працівників, що є невідповідністю в документах пропозиції учасника. На підставі вищевикладеного учасник протягом 24 годин повинен надати протокол оцінки навчання працівників відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.