Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
ID закупівлі: e47c1bb02f5141fc9c60d33d13c9322f
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області |
| ЄДРПОУ: | 22096259 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костик Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380312723386 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89422, Україна, Закарпатська область,Ужгородський район с Холмок, вул Свободи 50 |
4 |
1.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п.2.1 учасник повинен надати . Інформаційну довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які використовуватимуться учасником під час надання послуг з відпочинку дітей; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку №68 від 18.04.2023, де зазначено: Автоматична машина з двома циліндрами, марміт електричний, паровий, раковини з двома ванними, робочі столи з нержавіючої сталі, мікрохвильова піч ,візок сервісочний,стіл шафа, опрокидочна сковорідка,електричний котел,електроплита з конвекційною духовкою,електроплита з суцільною поверхнею,ультрафіолетовий стерилізатор для ножів слайсер для нарізки, овощерізка, картоплечистка, вентильована холодна шафа, шафа для хліба, холодильне обладнання, вентильована електронна морозильна шафа, кулер, котлетний апарат «8А130», машина для виготовлення млинців, пароконвектомат, морозильні установи, посудомийна машина, адміністративний корпус, ідальня, перший корпус, другий корпус, третій корпус танцювальний зал, четвертий корпу,котедж,котельня,вбиральня, склад, павільйон, насосна, басейн, споруди. Учасником надані документи, що підтверджують право учасника на володіння та/або користування вказаними учасником обладнанням та матеріально технічною базою на наступний перелік: адміністративний корпус, ідальня, перший корпус, другий корпус, третій корпус танцювальний зал, четвертий корпу, котедж,котельня, вбиральня, склад, павільйон, насосна, басейн, споруди, проте на решту вказаного в довідці обладнання документи відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями –Документи, що підтверджують право учасника на володіння та/або користування вказаними учасником обладнанням та матеріально-технічною базою, якщо наявність таких документів передбачена законодавством на наступне обладнання : Автоматична машина з двома циліндрами, марміт електричний, паровий, раковини з двома ванними, робочі столи з нержавіючої сталі, мікрохвильова піч ,візок сервісочний,стіл шафа, опрокидочна сковорідка,електричний котел,електроплита з конвекційною духовкою,електроплита з суцільною поверхнею,ультрафіолетовий стерилізатор для ножів слайсер для нарізки, овощерізка, картоплечистка, вентильована холодна шафа, шафа для хліба, холодильне обладнання, вентильована електронна морозильна шафа, кулер, котлетний апарат «8А130», машина для виготовлення млинців, пароконвектомат, морозильні установи, посудомийна машина.
1.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації п.2.1 учасник повинен надати . Інформаційну довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які використовуватимуться учасником під час надання послуг з відпочинку дітей; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку №33 від 17.04.2023, де зазначено: Адміністративний-спальний комплекс площею 2023,5 кв.м; кафе-колиба 121,37 кв.м; котельня на твердому падиві; Склад під дрова або тверде паливо; альтанки дерев»яні;пішохідний міст через річку. Надана інформація не достатня для підтвердження даної кваліфікаційної вимоги та не відповідає Державним санітарним правилам і нормам "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів" ДСанПіН 5.5.5.23-99, «Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – Інформаційну довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які використовуватимуться учасником під час надання послуг з відпочинку дітей та Документи, що підтверджують право учасника на володіння та/або користування вказаними учасником обладнанням та матеріально-технічною базою, якщо наявність таких документів передбачена законодавством 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, п.2.2. учасник повинен надати Документи, що підтверджують право учасника на володіння та/або користування вказаними учасником обладнанням та матеріально-технічною базою, якщо наявність таких документів передбачена законодавством. На виконання цієї вимоги учасник надав Договір оренди між ТОВ «Закарпаттурист» в особі Харченко Сергія Вікторовича та ТОВ «Агротрансгрупа» в особі представника Штельмаха Віталія Віталійовича, що діє на підставі довіреності від 01.08.2022року, проте будь -яке підтвердження, що Штельмах В.В. є представником ТОВ «Агротрансгрупа» не було надано. Також даний договір оренди передбачає Додатки: 1. Акт приймання-передачі Об»єкта з додатками про приймання -передачу МШП та обладнання. 2.Викопіювання об»єкта. 3.Копія витяг з державного реєстру про державну реєстрацію юридичної особи орендаря чи приватного підприємця.4.Повноваження підписантів договору (від представника орендаря-копія нотаріальної довіреності, від орендодавця-копія рішення загальних зборів). 5.Копія Державного акту про право користування землею. Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: підстави для підписання договору оренди представника Штельмаха Віталія Віталійовича, надати додатки до Договору оренди 2,3,4,5. 3. Відповідно до Додатку 4 «Тендерна пропозиція» Учасник повинен заповнити наступні дані: П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника. Учасник надав тендерну пропозицію № 46 від 17.04.2023, де не зазначив всі дані. Для усунення даних невідповідностей учасник повинен надати заповнену тендерну пропозицію
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.