Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-04-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 14 754 160,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
Телефон: | +380988907963 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
20 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Через відмову КП «Промінь у Святошинському районі міста Києва» припинити дію договору № 60 від 02 лютого 2023 року, на вимогу Державної Аудиторської Служби України від 17.03.2023 щодо державного моніторингу публічної закупівлі, ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) UA-2023-01-05-004434-a, управління освіти не має можливості припинити в односторонньому порядку зобов’язання за договором № 60 від 02 лютого 2023 року, внаслідок чого відсутня подальша потреба у закупівлі послуги (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Борщагівка та відсутнє відповідне бюджетне призначення для реєстрації договору за результатами закупівлі «ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Борщагівка», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-04-010165-a. Водночас відповідно до пункту 47 особливостей (у редакції, чинній на дату оголошення цих торгів) здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення». Враховуючи вищезазначене, станом на 19.09.2023 наявна потреба у відміні процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Борщагівка», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-04-010165-a, відповідно до підпункту 1 пункту 47 Особливостей, у редакції чинній на дату оголошення цієї процедури закупівлі, через відсутність подальшої потреби у закупівлі послуги.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-09-2023, 00:01
Період оскарження:
з 19-09-2023, 10:58 по 30-09-2023, 00:00
Документи:
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 233 від 09.06.2023 Уповноважена особа __________________ М.П.Ілинич Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Борщагівка», Ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-04-010165-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ «ПОНТЕМ.УА», код за ЄДРПОУ 40665499 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА», код за ЄДРПОУ 40665499 щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - UA-2023-04-04-010165-a виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Додатком 3 Документації розділ 1 Наявність обладнання, матеріально -технічної бази та технологій п. 4) вимагається " Документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення (витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів)" Надані учасником ТОВ «ПОНТЕМ.УА» файли "Витяги з реєстру потужностей.pdf" та "Потужність-склад.pdf" містять лише один вид діяльності на складські приміщення зазначені в "Довідка-обладнання та MTB.doc", а саме- "зберігання", відсутній витяг з реєстру на реалізацію харчових продуктів, що є порушенням вимог Документації Вимагаємо усунути зазначену невідповідність. 2. пунктом 2 додатку 3 Документації вимагається: "Інформація за довідкою щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета закупівлі, повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації", додаток 5 Документації "Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі"вимагається: Комплектація їдалень закладів освіти кадрами згідно з встановленими типовими штатними нормативами". Учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації завантажено файл "Мед. книжки.rar". Водночас, інформація що зазначена Учасником в файлі "Мед. книжки.rar" та у файлі "Довідка -працівники.dос" не співпадає. Зокрема: працівник Козлова Олена Володимирівна згідно медкнижки займає посаду кухар, а згідно файлу "Довідка -працівники.doc" вона займає посаду Шеф-кухар; Сегедіна Світлана Федорівна згідно медкнижки займає посаду Шеф-кухар, а згідно файлу "Довідка -працівники.doc" вона займає посаду кухар; Федюк Світлана Степанівна згідно медкнижки займає посаду кухар, а згідно файлу "Довідка -працівники.doc" вона займає посаду Шеф-кухар, Лунич Віра Олегівна - в медкнижці зазначено, що вона проходить огляд для роботи в іншому підприємстві -"Школяр". Отже інформація, яка зазначена в довідці, не співпадає з інформацією із підтверджуючими документами, що надаються за змістом Документації, зокрема, щодо наступних працівників: Шеф-кухар Козлова (Пилипець) Олена Володимирівна; Кухар Сегедіна Світлана Федорівна; Шеф-кухар Федюк Світлана Степанівна; Кухонний працівник Лунич Віра Олегівна. Вимагаємо усунути зазначену невідповідність. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 40 Особливостей, просимо надати: • Документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення (витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів); • Щодо наступних працівників: Козлова (Пилипець) Олена Володимирівна; Сегедіна Світлана Федорівна; Федюк Світлана Степанівна; Лунич Віра Олегівна виправити невідповідності, щодо інформації, наданій в довідці про наявність працівників, наказах та або трудових книжках та медичних книжках.
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 131 від 25.04.2023 Уповноважена особа __________________ М.П.Ілинич Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Борщагівка, Ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-04-010165-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м. Києва", код за ЄДРПОУ 21636104 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Комунального підприємства "Промінь в Святошинському районі м. Києва", код за ЄДРПОУ 21636104 щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Борщагівка, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-04-04-010165-a виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації Учасники для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід мають надати у складі тендерної пропозиції: Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 2, в якій зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (освіта, посада, кваліфікація тощо)*, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» на кожен окремий заклад загальної середньої освіти, відповідно до закупівлі; Інформація за довідкою щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета закупівлі, повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. *Документи, що підтверджують трудові відносини трудова книжка; або наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності); або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками; чинні особові медичні книжки працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи та відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів. У складі тендерної пропозиції учасником Комунальним підприємством "Промінь в Святошинському районі м. Києва" надано файл «Список працівників Промінь 2023.pdf», який містить довідку про наявність Інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Але у цій довідці відсутня інформація про Темнюка М.М. щодо якого надано підтверджуючі документи – копія трудової книжки, копія санітарної книжки та інші документи. У складі тендерної пропозиції Комунального підприємства "Промінь в Святошинському районі м. Києва" не надано документи що підтверджують трудові відносини з наступними працівниками: Коваль Т.П., Жигалюк Н.М.. Вимагаємо усунути зазначену невідповідність. Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації Учасники для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору мають надати у складі тендерної пропозиції разом з довідкою копію(ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного повністю виконаного договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (у тому числі, але не виключно, акти виконання робіт, акти про надані послуги, копії документів, що підтверджують здійснення оплати за надані послуги із банківських установ, копії додаткових угод до договору тощо), що підтверджують виконання зобов'язань, що передбачені договором (договорами). У складі тендерної пропозиції учасник надав копію договору № 260 від 23 березня 2021 року, але не надав Додаткові угоди, які є частиною цього договору, а саме не надав додаткові угоди № 1 від 28 грудня 2021 року та № 2 від 24 січня 2022 року. Вимагаємо усунути зазначену невідповідність. Відповідно Додатку 5 до тендерної документації учасник Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, складену у довільній форм, і про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників. Обов’язковим є наявність в складі працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати відповідно до вимог ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів – технолога У складі тендерної пропозиції учасником Комунальним підприємством "Промінь в Святошинському районі м. Києва" надано файл «Довідки Промінь квітень.pdf», який містить довідку № 93 від 06.04.23, яка містить інформацію про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT)у якій вказано не усіх працівників, які пройшли таке навчання, а саме технолога Казмірчук Т.С. Вимагаємо усунути зазначену невідповідність. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 40 Особливостей, просимо надати: • довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 2, в якій зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (освіта, посада, кваліфікація тощо)*, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» на кожен окремий заклад загальної середньої освіти, відповідно до закупівлі а саме щодо Темнюка М.М.; • документи що підтверджують трудові відносини з наступними працівниками: Коваль Т.П., Жигалюк Н.М (трудова книжка або наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності) або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками); • Додаткові угоди, які є частиною аналогічного договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: до договору № 260 від 23 березня 2021 року додаткові угоди № 1 від 28 грудня 2021 року та № 2 від 24 січня 2022 року; • довідку, яка містить інформацію про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT), а саме технолога Казмірчук Т.С.;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.