Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
Тендерна пропозиція складається українською мовою
ID закупівлі: 7ca7af27a28c49e9868efdf28fedd757
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 134 700,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
ЄДРПОУ: | 26508184 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Одарка Большакова |
Телефон: | +380997074256 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
1 |
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна було встановлено наступне: 1) На виконання вимог розділу ІІІ тендерної документації щодо наявності фінансової спроможності, Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку-пояснення від 19.04.2023 № 13 в якій зазначена інформація стосовно не зобов’язання Учасником ФОП Коваленко В.Д. складати документи фінансової звітності, які вказані у тендерній документації, так як баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів/фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва не передбачено для фізичних осіб підприємців, а це вимога для юридичних осіб. Також зазначена інформація стосовно податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та звітного періоду її складання, а саме: «Підпунктом 9.6 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що податковий (звітний) період для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, дорівнює календарному місяцю». Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації: «* У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення». При цьому інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. 2) На виконання вимог розділу ІІІ тендерної документації Учасником надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), сертифікат виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі. Строк дії наданого сертифікату - до 15 березня 2026 року. Цим сертифікатом посвідчується система управління якістю щодо здійснення діяльності зі зберігання (складування, відвантаження) та транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, проте як Замовником вимагалося надання копії сертифікату на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, або ISO 9001:2018 виданого акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсного на дату подання тендерної пропозиції зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2023 р. 3) На виконання вимог пункту 2.1. Додатку № 3 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.04.2023 № 5, складену у довільній формі. В зазначеній довідці відсутня інформація про кваліфікаційні розряди працівників, відповідно до вимог пункту 2.1. Додатку № 3 до тендерної документації. 4) На виконання вимог пункту 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору про надання послуг від 04.01.2021 № 1-21х, загальна сума договору складає 377910,00 грн. та надано акти здачі-приймання наданих послуг за цим договором на загальну суму 377860,00 грн. Різниця між загальною сумою вищезазначеного аналогічного договору та актами здачі-приймання наданих послуг складає 50,00 грн. Керуючись пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами, просимо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності за останній звітний період, який передує поданню тендерних пропозицій, відповідно до вимог розділу ІІІ тендерної документації; 1) копії сертифікату на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, або ISO 9001:2018 виданого акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсного на дату подання тендерної пропозиції зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2023 р., відповідно до вимог розділу ІІІ тендерної документації; 3) довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, відповідно до вимог пункту 2.1. Додатку № 3 до тендерної документації, з вказівкою інформації про кваліфікаційні розряди працівників, зазначених в цій довідці; 4) документа, що пояснюватиме розбіжності між сумою договору про надання послуг від 04.01.2021 № 1-21х та актами здачі-приймання наданих послуг за цим договором (додаткову угоду до вищезазначеного договору, та/або акту здачі-приймання наданих послуг за цим договором, або інший пояснювальний документ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.