Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-03-2023, 00:00
Кейтериногові послуги
ID закупівлі: 6f0a73fe304047c09ea307582585fcd5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 672 500,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ " РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 03189328 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія МОТИЛЬКО |
Телефон: | +380362273239, +380362450305 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35324, Україна, Рівненська область,с.Боянівка, Рівненська область, вул. Лісова, 1 |
3 |
Враховуючи РІШЕННЯ № 4188-р/пк-пз від 04.04.2023 Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та при повторному розгляді пропозиції , враховуючи п. 40 Особливостей та ст. 26 Закону надати: 1. Відповідно до пункту 7 розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції", була встановлена наступна вимога: "…Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого 8 учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю АБО довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця". 2. Відповідно до пункту 1 Додатку № 3 Документації вимагалось: - наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі… В складі тендерної пропозиції Учасникам потрібно надати копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази.", а саме відсутні документи, що підтверджують право володіння (користування) Учасника, зокрема, на автомобіль HYUNDAI. 3. відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Надати довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 1, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цим оголошенням періоду, а саме: - наявність складського приміщення для зберігання продуктів харчування ., - наявність виробничого приміщення, для приготування страв на відстані не більше 5 км. до адреси надання послуг (35324, Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Боянівка, вул. Лісова, буд. 1.) . - наявність тари для перевезення страв; - наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.