Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
ID закупівлі: a1ab6eda548748dea01e372c483b94cb
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 974 922,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський державний фаховий хореографічний коледж |
ЄДРПОУ: | 02214946 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гапоненко Микола Михайлович |
Телефон: | 380444560040 |
E-mail: | koala84@ukr.net |
Місцезнаходження: | 04112, Україна, Київська область,Київ, вул. Парково-Сирецька, буд. 4 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці № 115 від 13.02.2023р. «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета даної закупівлі» досвід роботи працівників, крім Богослов О.П., не співпадає з даними документів, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками та Учасником. 2. В медичній книжці Погорілої О.М. зазначено, що дата наступного медичного огляду – 19.02.2023р. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп. 1.1., 1.2. Додатку 1 до тендерної документації 1.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням загальної кількості працівників їх кваліфікації та досвіду роботи) необхідних для виконання вимог замовника. Обов’язкова наявність технолога та/або особи, яка виконує такі функції відповідно до посадової інструкції. 1.2. Копії належним чином оформлених особистих медичних книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета даної закупівлі» із зазначенням дійсного досвіду роботи працівників; 2. Копії належним чином оформлених особистих медичних книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.