Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Під час проведення процедури закупівель, усі документи викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
ID закупівлі: ca3abf653c2a4934aba90951bd8fdacd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 731 900,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання "Рівненська академія патрульної поліції" |
ЄДРПОУ: | 43028270 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Долгова Тетяна Володимирівна |
Телефон: | +380362618352 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35331, Україна, Рівненська область,село Городок, Рівненський район, вулиця Барона Штейнгеля, 90 |
1 |
Затверджено рішенням Уповноваженої особи від 14.02.2023 (протокол № 14) Вимоги про усунення невідповідностей в Тендерній пропозиції учасника відкритих торгів Фізичної особи – підприємця Радзівіла Василя Захаровича при закупівлі послуг харчування здобувачів освіти Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Рівненська академія патрульної поліції» (далі – Академія) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 55320000 – 9 (послуги з організації харчування) Шановний учаснику! Уповноважена особа Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання "Рівненська академія патрульної поліції" повідомляє Вам про те, що подані Вами документи для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі послуг з харчування здобувачів освіти Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Рівненська академія патрульної поліції» (ДК ЄЗС 021:2015-55320000-9) вимогам статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 40 Особливостей, уважно розглянуті. Засвідчуємо Вам свою готовність до співпраці. З метою забезпечення законності та відповідності вимогам діючого законодавства просимо Вас надати роз’яснення та підтверджуючі документи щодо наступних питань: У відповідності до п. 9 Додатку 5 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) Додаток 4 до тендерної документації, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника. Вами, в складі тендерної пропозиції надано файл 36 – Додаток 4. Проєкт договору, який не заповнений в частині 3 (Ціна договору) та в Додатку №1 до Договору (Специфікація). У відповідності до Розділу V Тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо надати: 1. Заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) Додаток 4 до тендерної документації, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.