Закупівлю оголошено - 30-01-2023, 18:21. Дата останніх змін - 20-02-2023, 00:04

ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)

Закупівля:UA-2023-01-30-017568-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-01-30-005115-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-01-2023, 18:21
по 04-02-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-01-2023, 18:21
по 07-02-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00

1. Найменування Замовника: Початкова школа №9 Івано-Франківської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 23805516. 4. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Арабчук Мар’яна Петрівна, посада за штатним розписом: секретар - друкарка, уповноважений з публічних закупівель Початкової школи №9 Івано-Франківської міської ради; 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4, телефон +380665626017, e-mail: [email protected] 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 9. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 76026, Івано-Франківська область., місто Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4. 10.Очікувана вартість предмета закупівлі: 429 100,00 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч сто гривень 00 копійок) без ПДВ. 10. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2023 р. 12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.02.2023р. 13. Умови оплати: Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів. 14. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. 19. Дата та час проведення електронного аукціону: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 % 21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

ID закупівлі: 19572731ab0c4b13b38ccd145b66b1d3

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:429 100,00 UAH(без ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 9 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:23805516 Досьє YouControl
Контактна особа:Мар'яна Арабчук
Телефон:+380665626017
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
76026, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 169, корпус 4
1


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 30-01-2023, 18:21:24
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:e7ab553f3fba561cca04a4788e24821de1a29b4b;SHA2-384:01005f2a1a92e75b14de7ab0ad203c36996045ecd838b32f7b96e0ec06a301b6ca3a3c938ee3d70b403f52accecc8f04;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-01-2023, 18:23:56
Інші
ФайлСтанДата та час
Додаток_1_до_тендерноi_документацii_(1).pdf

SHA1:139ee1e7b313f57c546e9b926b7ca0217c71290a;SHA2-384:e937cc29673b65fa1afbb73c269aad93268d5daec8f89c321b7d4a925aaa1542d0a6537cf646c8de5c2ce3dd622877b4;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-01-2023, 18:21:26
Додаток_2_до_тендерноi_документацii.pdf

SHA1:dd83437f649ede4d189e7fddda1f867143d73bf7;SHA2-384:3e00507b4fe2e77dbb99dafe0d8375c7a3b7838926790d085ef2ee21f52342b1df6819e6cacda7ba3df388130733c82b;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-01-2023, 18:21:26
Додаток_3_до_тендерноi_документацii.pdf

SHA1:fa595aa7bccaa83854264b5d9eda106992d3493d;SHA2-384:68cf0008fbef6113567bc1fa260af49784bd43a3cff2e4801c99ecf3304912315f0d21093cd6592b21295e020019c1e4;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-01-2023, 18:21:26
Додаток_4_до_тендерноi_документацii.pdf

SHA1:20222ab98e1ea3587a971cd1447c288c3c2c71e4;SHA2-384:4f8eea3ddcaa6d9e1f0eda411848ab77c8ad8b867d153713767e1e29893b385ab9d49bd07094caa853492219d923255b;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-01-2023, 18:21:26
Додаток_5_до_тендерноi_документацii.pdf

SHA1:f9c906e213519b85c076805b64f1f1433afe2293;SHA2-384:55ee5e889c2fd1dd301d72e81cecc684abf158bcd262b6215feb2a106e30afbc5be51a4a5b57e5ec7e6f512f3cc9a87d;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-01-2023, 18:21:26
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf

SHA1:07e0e8f3bc9011d25f74fecd6d269390bfcda222;SHA2-384:204d4d809a983ab224e0dde59774cb1303599966a3c0d8777049254d60d7cb717e71aca2317b256e9c0be2ad75a71f41;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-01-2023, 18:21:26
Тендерна_документацiя.pdf

SHA1:f82ca80af7c0449aefa5de5993fc05d81b394daa;SHA2-384:e208c3cdf030d1f44a56059ad23bafcbb56d1b48c1e50e5d79243ccfd6c11e72b0ee6b92bde9618cf1a2edaa7a2fd52b;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:30-01-2023, 18:21:26
+ -
Не відбувся
ДК 021:2015: код 55520000-1 «К ...
429 100,00 UAH(без ПДВ)
Не відбувся
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг. Допускається відтермінування платежу протягом 30 календарних днів.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)
Ідентифікатор (лота):
2642bb863e994694a7be6b6b97a9bc91
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з гарячого харчування учнів пільгових категорій ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»

1
послуга
76026 Україна Івано-Франківська область місто Івано-Франківськ вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 169, корпус 4
по 31-12-2023
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Буханова Надія Василівна   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул.Старицького буд.11 кв.20, 76018, Буханова Надія Василівна
Остаточна пропозиція:
424 720,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 20-02-2023, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Буханова Надія Василівна   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул.Старицького буд.11 кв.20, 76018, Буханова Надія Василівна
Остаточна пропозиція:
424 720,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-02-2023, 11:17
Період подачі оскарження:
по 14-02-2023, 14:26

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-02-23, 09:23:35
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: гарантійний лист про те, що відомості, інформація та документи, що подані ним у складі пропозиції є чинними, дійсними та достовірними. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасником надано інформаційну довідку № 07 від 02.02.2023. Проте у довідці відсутня інформація про вид суб’єкта господарювання згідно з класифікацією, наведеною у статті п’ятдесят п’ять Господарського кодексу України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу: «Інші документи, які надаються у складі тендерної пропозиції: Інформаційна довідка (лист, тощо) в довільній формі з загальними відомостями про учасника (фактичне місцезнаходження та/або поштова адреса учасника, реквізити банківських рахунків, контактний телефон, факс, електронна адреса, ідентифікаційний код юридичної особи (далі – код ЄДРПОУ) (для учасників – юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для учасників – фізичних осіб) або серія та номер паспорта ( для учасників – фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в установленому законодавством порядку), вид суб’єкта господарювання згідно з класифікацією, наведеною у статті п’ятдесят п’ять Господарського кодексу України) за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформаційну довідку у відповідності до вимоги Додатку №1 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-02-23, 09:23:35

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Буханова Надія Василівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
424 720,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ