Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 9f76edd21b614100994c8cdeed2e06fc
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 413 416,09 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 067,08 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЧЕРКАСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 29 ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 26536028 Досьє YouControl |
Контактна особа: | БУГАЙЧУК ВІТА ОЛЕКСАНДРІВНА |
Телефон: | 380472310253 |
E-mail: | zosh29ck@ukr.net |
Місцезнаходження: | 18035, Україна, Черкаська область,Черкаси, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 5 |
6 |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Послуги за ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для організації шкільного харчування). Керуючись ч.40 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 117, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ТОВ «БЛАГОСФЕРА», у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1.Відповідно ч.6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу І тендерної документації вимагалось: У складі тендерної пропозиції учасники надають окремий лист про валюту, у якій буде розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОСФЕРА» не надано окремого листа згідно вимог ч.6 розділу І тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати лист ч.6 розділу І тендерної документації, а саме: лист про валюту, у якій буде розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції. 2. Відповідно п.6.4. ч.6 «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» розділу І тендерної документації вимагалось: 6.4. Тендерні пропозиції, ціна яких є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення даних відкритих торгів, Замовником до розгляду прийматися не будуть. Тендерні пропозиції, ціна яких є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення даних відкритих торгів, будуть відхилені Замовником відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, про що учасником у складі пропозиції надається лист-згода. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОСФЕРА» не надано листа-згоди згідно вимог п.6.4. ч.6 розділу І тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати лист відповідно п.6.4. ч.6 розділу І тендерної документації, а саме: лист-згоду про те, що тендерні пропозиції, ціна яких є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення даних відкритих торгів, будуть відхилені Замовником відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 3. Відповідно абз.13 п.1.1 ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації вимагалось *Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОСФЕРА» надано копію паспорту, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства не у відповідності до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII. На усунення даної невідповідності надати документи, що вимагаються відповідно абз. 13 п.1.1 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: копію паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт). 4. Відповідно абз.2 п.1.8 ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання довідки в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону, адреси електронної пошти); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОСФЕРА» надано довідку щодо відомостей про ТОВ «Благосфера» б/н б/д, що не містить необхідної інформації про ставку оподаткування, згідно вимог абз.2 п.1.8 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону, адреси електронної пошти); інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника; форма власності, організаційно-правова форма, статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, тощо), номеру банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, системи та ставки оподаткування. 5. Відповідно пп.5.1.1 п.5.1 ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: 5.1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів*: Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг** в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо). (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). **Аналогічними вважаються послуги з організації шкільного харчування на умовах кайтерінгу . *Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА" надано договір поставки від 22.01.2021 року №22/01 на поставку хлібобулочних виробів, договір від 01.06.2022 року №01-06-2022 на послуги харчування за принципом «шведський стіл», договір надання послуг від 06.10.2022 року №061022 на послуги з організації харчування працівників ПАТ «Графія Україна», що не є аналогічними згідно пп.5.1.1 п.5.1 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації. Разом з тим, ТОВ "БЛАГОСФЕРА" надано довідку про досвід ТОВ "БЛАГОСФЕРА" виконання аналогічного договору, що не містить посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/, відповідно пп.5.1.1 п.5.1 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати документи, що вимагаються відповідно пп.5.1.1 п.5.1 ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів*: Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг** в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо). (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). **Аналогічними вважаються послуги з організації шкільного харчування на умовах кайтерінгу . *Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. 6. Відповідно пп.5.1.2 п.5.1 ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: 5.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Кухарі (не менше трьох): Учасник повинен надати: документальне підтвердження відповідної освіти найманих працівників Учасника, які будуть безпосередньо займатися приготуванням страв. При цьому, Учасник надає оригінал та/або копію, завірену учасником, документу про здобуття цим працівником відповідної освіти (повар/кухар та/або технік-технолог); накази про прийняття на роботу працівників, або трудові книжки працівників; оригінал та/або копію, завірену учасником, діючих санітарних книжок/медичних довідок представників Учасника, які безпосередньо будуть займатись приготуванням страв. Водії (не менше одного): • накази про прийняття на роботу водіїв(-я), або трудові книжки водіїв(-я), або цивільно правові(-ий) договори(-ір); • оригінал та/або копію, завірену учасником, діючих санітарних книжок/медичних довідок водіїв(-я) Учасника, які безпосередньо будуть займатись постачанням готової їжі. • оригінал та/або копію, завірену учасником, посвідчень(-ня) водіїв(-я). У складі тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОСФЕРА» надано Наказ №3-К від 06.02.2023 року про переведення Кузнєцової Юлії Віталіївни з посади «Пекар» на посаду «Кухар». Разом з тим надано диплом з відзнакою К17 №085659 Падалки Юлії Віталіївни. За відсутності документів про зміну прізвища вищевказаного працівника диплом Падалки Юлії Віталіївни не підтверджує кваліфікацію Кузнєцової Юлії Віталіївни. Отже, всупереч вимогам п.5.1.2. ч.5 р.ІІІ тендерної документації учасником не надано документальне підтвердження наявності не менше трьох кухарів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На усунення даної невідповідності надати документи, що вимагаються відповідно пп.5.1.2 п.5.1 ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації, а саме: Кухарі (не менше трьох): Учасник повинен надати: документальне підтвердження відповідної освіти найманих працівників Учасника, які будуть безпосередньо займатися приготуванням страв. При цьому, Учасник надає оригінал та/або копію, завірену учасником, документу про здобуття цим працівником відповідної освіти (повар/кухар та/або технік-технолог); накази про прийняття на роботу працівників, або трудові книжки працівників; оригінал та/або копію, завірену учасником, діючих санітарних книжок/медичних довідок представників Учасника, які безпосередньо будуть займатись приготуванням страв. 7. Відповідно пп.5.1.3. п.5.1 ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: 5.1.3.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо, а саме: 1) Марміт для перших страв, шт.- не менше 1; 2) Марміт для других страв, шт. – не менше 1; 3) Духовка електрична для приготування страв, шт. - не менше 1; 4) Холодильна камера: об’єм камери, л - не менше 260; (учасник має можливість надати інформацію про наявність декількох камер, загальний об’єм, яких має бути не менше 260 л) 5) Морозильна камера: об’єм камери, л - не менше 100; (учасник має можливість надати інформацію про наявність декількох камер, загальний об’єм, яких має бути не менше 100 л). Учасники можуть надавати інформацію, як про наявність окремих морозильних та холодильних камер, так і про наявність агрегату, який одночасно забезпечує температурні режими холодильної та морозильної камер. Окрім того, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/202 в Україні введено воєнний стан, який діє і до тепер. Протягом тривалого часу збройні сили російської федерації завдали масованих ракетних ударів по енергетичній інфраструктурі України, що призвело до екстрених та аварійних відключень електропостачання. Внаслідок ситуації, що сталась в енергетичній системі, в м. Черкаси, як і по всій країні, встановлено графіки планових відключень електроенергії, з метою забезпечення гарантовного та безперебійного пригтування готових страв для надання учасником кейтерингових послуг (послуг з постачання готової їжі для організації шкільного харчування) відповідно до предмету даної процедури закупівлі, учасники також повинні підтвердити наявність у їх власності/користуванні: 1) Плита індукційна: шт.- не менше 1, матеріал корпуса: нержавіюча сталь, кількість комфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт. 2) Генератор бензиновий /дизельний: шт. – не менше 1(для забезпечення безперебійної роботи вищеперерахованого обладнання, як резервне або аварійне джерело живлення не менше 230 В/50 гц, а також для тимчасового забезпечення електричною енергією в умовах аварійнийх та планових відключень електроенергії та для забезпечення послугами безперебійної організації послуг з постачання готової їжі для організації шкільного харчування). На підтвердження наявності в учасника такого обладнання (плити індукційної та генератора), учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: - технічний паспорт або інструкцію з експлуатації, та документи, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність в нього транспортного засобу не менше одного (власного або залученого) для забезпечення надання кейтерингових послуг (послуг з постачання готової їжі для організації шкільного харчування), а саме: - оригінал або копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі власного); - оригінал або копію документів, що підтверджують право користування (договір оренди, лізингу, тощо) транспортним засобом згідно норм чинного законодавства разом з оригіналом або копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (у разі залученого); - оригінал або копію чинного рішення про державну реєстрацію потужності: Вид діяльності – діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, видане учаснику. На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, наведеним в п.5.1.3, учасник надає: - гарантійний лист про наявність у нього відповідного обладнання (власного чи такого, що використовується ним на договірних засадах (договір оренди, лізингу, тощо). У разі, використання обладнання на договірних засадах, Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії відповідних договорів. Договора мають бути чинними та дійсними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі. У вищевказаному листі учасник обов’язково зазначає модель, марку обладнання. Учасник надав в складі тендерної пропозиції інструкцію з експлуатації плити електричної в той час як умовами пп.5.1.3. п.5.1 ч.5 тендерної документації вимагалося на підтвердження наявності в учасника плити індукційної надати технічний паспорт або інструкцію з експлуатації, та документи, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання. Індукційні поверхні набагато економічніші і швидкодіючі ніж електричні . ККД у індукційної плити до 90%, на відміну від 50-60 % у електричної, відповідно при тому ж споживанні потужності. Вода закипить майже в 2 рази швидше і, відповідно, набагато менше енергії потрібно для підтримки її в киплячому стані. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи Відповідно пп.5.1.3. п.5.1 ч.5, а саме: На підтвердження наявності в учасника плити індукційної не менше 1шт., матеріал корпуса: нержавіюча сталь, кількість комфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт, відсутній технічний паспорт або інструкція з експлуатації, та документи, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання. Крім того учасник ТОВ «БЛАГОСФЕРА» не надав в складі тендерної пропозиції оригінал або копію чинного рішення про державну реєстрацію потужності: Вид діяльності – діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, видане учаснику. На усунення даної невідповідності надати документи, що вимагаються відповідно пп.5.1.3. п.5.1 ч.5, а саме: У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/202 в Україні введено воєнний стан, який діє і до тепер. Протягом тривалого часу збройні сили російської федерації завдали масованих ракетних ударів по енергетичній інфраструктурі України, що призвело до екстрених та аварійних відключень електропостачання. Внаслідок ситуації, що сталась в енергетичній системі, в м. Черкаси, як і по всій країні, встановлено графіки планових відключень електроенергії, з метою забезпечення гарантовного та безперебійного пригтування готових страв для надання учасником кейтерингових послуг (послуг з постачання готової їжі для організації шкільного харчування) відповідно до предмету даної процедури закупівлі, учасники також повинні підтвердити наявність у їх власності/користуванні: 1) Плита індукційна: шт.- не менше 1, матеріал корпуса: нержавіюча сталь, кількість комфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт. На підтвердження наявності в учасника такого обладання (плити індукційної), учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: - технічний паспорт або інструкцію з експлуатації, та документи, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність в нього транспортного засобу не менше одного (власного або залученого) для забезпечення надання кейтерингових послуг (послуг з постачання готової їжі для організації шкільного харчування), а саме: - оригінал або копію чинного рішення про державну реєстрацію потужності: Вид діяльності – діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, видане учаснику. У разі, використання обладнання на договірних засадах, Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії відповідних договорів. Договора мають бути чинними та дійсними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (надати документи на підтвердження використання генератора на договірних засадах (договір оренди, лізингу, тощо). 8. Згідно п.7.3. ч.7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: 7.3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про ознайомлення з навчальним курсом «Застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у закладах освіти» виданий учаснику. Учасник ТОВ «БЛАГОСФЕРА» у складі тендерної пропозиції не надав документ про ознайомлення з навчальним курсом «Застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у закладах освіти» виданий учаснику. На усунення даної невідповідності а дати документ про ознайомлення з навчальним курсом «Застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у закладах освіти» виданий учаснику. Відповідно п.4.1 ч.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: 4.1.Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений, тобто до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист з зазначенням кінцевого строку дії тендерної пропозиції та з обов’язковим зазначенням права Учасника на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації. В складі тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОСФЕРА» відсутній гарантійний лист з зазначенням кінцевого строку дії тендерної пропозиції та з обов’язковим зазначенням права Учасника на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати гарантійний лист з зазначенням кінцевого строку дії тендерної пропозиції та з обов’язковим зазначенням права Учасника на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації. 9. Відповідно п. 7.1. ч.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції розділу I. Загальні положення вимагалося: 7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками України, викладаються українською мовою. Такі документи, як файл PDF «Рахунок 1 генератор з печаткою», файл PDF «Рахунок 2 генератор з печаткою» та файл PDF «Генератор GE35006 інструкція з експлуатації», та файл PDF «Генератор NAC-GIG-8-QL інструкція з експлуатації» та які містяться в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЛАГОСФЕРА» викладені іншою мовою ніж українська. На усунення даної невідповідності учасник повинен привести у відповідність документи (файл PDF «Рахунок 2 генератор з печаткою» та файл PDF «Генератор GE35006 інструкція з експлуатації», та файл PDF «Генератор NAC-GIG-8-QL інструкція з експлуатації») до вимог п. 7.1. ч.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції розділу I. Загальні положення: 7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками України, викладаються українською мовою. Відповідно п.3.2. ч.3 Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації вимагалося: 3.2. Разом із проектом договору (без додатків), який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються) учасником у складі тендерної пропозиції надається лист у довільній формі, яким він гарантує у разі перемоги не допускати змін умов договору, зокрема підвищення ціни, з підстав, що не передбачені ним; належно виконувати умови договору (дотримуватися встановлених строків і термінів відповідно до умов договору; у разі неможливості виконання умов договору завчасно повідомляти замовника про причини та дотримуватися умов щодо відповідальності сторін (зокрема штрафів та відшкодування збитків), визначених у договорі. Замовник укладає договір про закупівлю з урахуванням усіх податків і зборів, які сплачує учасник, у зв’язку з чим учасник має надати у складі тендерної пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість тощо до ціни пропозиції учасника. Учасником ТОВ «БЛАГОСФЕРА» не надано в складі тендерної пропозиції проект договору (без додатків), який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються), лист у довільній формі, яким він гарантує у разі перемоги не допускати змін умов договору, зокрема підвищення ціни, з підстав, що не передбачені ним; належно виконувати умови договору (дотримуватися встановлених строків і термінів відповідно до умов договору; у разі неможливості виконання умов договору завчасно повідомляти замовника про причини та дотримуватися умов щодо відповідальності сторін (зокрема штрафів та відшкодування збитків), визначених у договорі, а також довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість тощо до ціни пропозиції учасника. На усунення даної невідповідності надати проект договору (без додатків), який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються), лист у довільній формі, яким він гарантує у разі перемоги не допускати змін умов договору, зокрема підвищення ціни, з підстав, що не передбачені ним; належно виконувати умови договору (дотримуватися встановлених строків і термінів відповідно до умов договору; у разі неможливості виконання умов договору завчасно повідомляти замовника про причини та дотримуватися умов щодо відповідальності сторін (зокрема штрафів та відшкодування збитків), визначених у договорі, а також довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість тощо до ціни пропозиції учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.