Закупівлю оголошено - 27-01-2023, 17:21. Дата останніх змін - 04-02-2023, 00:00

Послуги з організації шкільного харчування, код 55510000-8 Послуги їдалень

Закупівля:UA-2023-01-27-017105-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-01-27-005219-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2023, 17:21
по 01-02-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2023, 17:21
по 04-02-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-02-2023, 00:00

ID закупівлі: 268df2c5ad054b858361074642fea46b

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:1 299 360,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:6 496,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:35 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №34 ІМ.М.ШАШКЕВИЧА М.ЛЬВОВА
ЄДРПОУ:22350261 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Філіповська
Телефон:+380322615979
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79016, Україна, Львівська область,місто Львів, вулиця Замкнена, будинок 8
0


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації шкільного харчування, код 55510000-8 Послуги їдалень
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA268201720355119003088022953 МФО 820172 ЄДРПОУ 22350261. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає 35 000,00 грн. (тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - витяг з Державного реєстру банків або копію завіреної банком ліцензії, виданої банку; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу.
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 17:21:34
Способи підтвердження:
Документ
електронна банківська гарантія , Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA268201720355119003088022953 МФО 820172 ЄДРПОУ 22350261. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі та складає 35 000,00 грн. (тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - витяг з Державного реєстру банків або копію завіреної банком ліцензії, виданої банку; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу.
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
5 Додаток №3 Проект договору.docx

SHA1:37d96005ebca3f3c60d9c4ed0a7ca7831c41667d;SHA2-384:3c76da88461b5717161d44f33a8ad1abddfbc8327821be2708b48e75e38b12867959795051cb065c6a0c4a7e30753bc4;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-01-2023, 17:21:36
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
5 Додаток №5 Примірне меню.xls

SHA1:25cd21f19000d881b070772551df1ced05af550c;SHA2-384:f1761d2bd1947ef7a16e4f10aa080793babb3ae3076cf49825e04cc79b25fed9bea68f62bd4f9573c8e6e1aed0a3f9de;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-01-2023, 17:21:36
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:7d572587048812c52a16b9b9bc8f1cedbea2561c;SHA2-384:b8973d56075acd6fc9b107a9da8813a890655f80dd639bc98e6668ab9ba1757f48b1249d3c4d6776164751a78b1778cd;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-01-2023, 17:22:07
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.rtf

SHA1:284dceab9640a2d8bd387d90758cdd6c1f2bb72b;SHA2-384:ba7d0c7fefa7e69f2273521975dcfd9d39a68d841638658ba7cf6b347933abc826f247a37b1859e7dc27b29d7c027703;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-01-2023, 17:21:36
+ -
Не відбувся
Послуги з організації шкільног ...
1 299 360,00 UAH (з ПДВ)
Не відбувся
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Послуги з організації шкільного харчування, код 55510000-8 Послуги їдалень
Ідентифікатор (лота):
3343ef8ccf4e4b73928caf7e33b46ad5
Мінімальний крок аукціону:
6 496,80 UAH
Забезпечення тендерної пропозиції:
35 000,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
5 Додаток №3 Проект договору.docx

SHA1:37d96005ebca3f3c60d9c4ed0a7ca7831c41667d;SHA2-384:3c76da88461b5717161d44f33a8ad1abddfbc8327821be2708b48e75e38b12867959795051cb065c6a0c4a7e30753bc4;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-01-2023, 17:21:36
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
5 Додаток №5 Примірне меню.xls

SHA1:25cd21f19000d881b070772551df1ced05af550c;SHA2-384:f1761d2bd1947ef7a16e4f10aa080793babb3ae3076cf49825e04cc79b25fed9bea68f62bd4f9573c8e6e1aed0a3f9de;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-01-2023, 17:21:36
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.rtf

SHA1:284dceab9640a2d8bd387d90758cdd6c1f2bb72b;SHA2-384:ba7d0c7fefa7e69f2273521975dcfd9d39a68d841638658ba7cf6b347933abc826f247a37b1859e7dc27b29d7c027703;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:27-01-2023, 17:21:36
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації шкільного харчування, код 55510000-8 Послуги їдалень

1
послуга
79016 Україна Львівська область Львів вул. Замкнена, 8
по 31-12-2023
55510000-8
Послуги їдалень


ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ