Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-01-2023, 00:00
ID закупівлі: bcdbad2b87b8448182965a61a4c300aa
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 627 000,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 8 135,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Середня загальноосвітня школа №95 |
ЄДРПОУ: | 22336278 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дзявроник Оксана Богданівна |
Телефон: | 380322216830 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79066, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ КАВАЛЕРІДЗЕ, будинок 15 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Галишич Юрко Васильович у процедурі закупівлі «Послуги з організації харчування в закладі загальної середньої освіти ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень», UA-2023-01-13-008627-a згідно пункту 39 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до пункту 2.2 додатку 1 до тендерної документації «в якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник подає:…- протокол про проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці згідно п.2.1. у 2022 році». Учасником, Фізична особа-підприємець Галишич Юрко Васильович, на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано протоколи проходження гігієнічного навчання від 10.01.2023 року та 17.12.2021 року., однак протокол проходження гігієнічного навчання у 2022 році відсутній. 2. Відповідно до пункту 3.2 додатку 1 до тендерної документації «в якості документального підтведження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), учасник в складі тендерної пропозиції подає наступні документи:… - скан-копії листів-відгуків від замовників, що видані у поточному році, за наданими аналогічними договорами, у яких обов’язково має бути зазначено реквізити договорів (номер та дата укладання), сума договору, інформація про повне виконання договору, а також інформація про якість наданих послуг, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасником, Фізична особа-підприємець Галишич Юрко Васильович, на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано відгук №08 від 16.01.2023 року про співпрацю між СЗШ №90 м. Львова та ФОП «Галишич Ю.В.», в якому зазначений предмет закупівлі аналогічного договору, який невідповідає предмету договору №0422-с від 4 березня 2022 року. Для усунення зазначених вище невідповідностей учаснику, Фізична особа-підприємець Галишич Юрко Васильович, необхідно надати у строк визначений Особливостями - протокол про проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці згідно п.2.1. у 2022 році та скан-копії листів-відгуків від замовників, що видані у поточному році, за наданими аналогічними договорами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.