Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-01-2023, 00:00
ID закупівлі: e17267d354324c789a19c70c0c39e2ad
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 865 600,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 14 328,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Середня загальноосвітня школа №97 м. Львова |
ЄДРПОУ: | 23888703 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Закалюжна Інна Володимирівна |
Телефон: | 380677881831 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЙЧУКА,будинок,18 |
4 |
Керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.4 розділу V тендерної документації (далі – ТД) направляємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1)перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасник не надав лист відгук від замовника за наданим аналогічним договором Договору №20/З від 01.03.22р.( Учасник подав лист без підпису уповноваженої особи Середньої загальнооосвітньої школи I-III ступенів №20 м. Львова, що не підтверджує, що цей лист саме від замовника за даним договором). - у складі тендерної пропозиції учасник не надав протокол проходження гігієнічного навчання по працівнику, який зазначений в довідці про наявних працівників, а саме: Говда С-М.Т. (В довідці учасника про наявність працівників зазначено наступних працівників Горбова Г.В., Шевченко О.П., Говда С-М.Т. А в протоколі № здачі заліку по проведеному гігієнічному навчанню зазначено наступних працівників: Горбова Г.В., Шевченко О.П., Говда М.М. та Пришляк А.О. Отже, як висновок, відсутній протокол проходження гігієнічного навчання Говда С-М.Т.) - учасник в складі тендерної пропозиції не подав, документ, який підтверджує повне виконання Договору №20/З від 01.03.22р. (учасник подав Акт звірки взаєморозрахунків між Середня загальнооосвітня школа I-III ступенів №20 м. Львова та ФОП «Говда М.М., однак в зазначеному акті звірки не зазначено, що саме по Договору №20/З від 01.03.22р. проводилася звірка, та відповідно не можливо дійти висновку, що зобов’язання саме по цьому Договору виконано в повному обсязі.) - Довідка учасника про досвід виконання аналогічного (-них) договору (-рів), містить інформацію, частково, про договори, які не є аналогічними, згідно критерію аналогічності, зазначеного замовником у Додатку 2 до ТД., а саме Договір №2 від 01.02.21р., Договір №03/21 від 02.03.21, Договір № 1/2020 від 27.01.20р. ( «під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг з організації шкільного харчування ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (послуг з організації харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • відповідно до п. 3 Додатку 2 до Тендерної Документації (ЧАСТИНА 1) Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом подання: - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), згідно поданої форми: *Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг з організації шкільного харчування ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (послуг з організації харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій). Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування (в т.ч. менше 3-х днів включно), зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). - скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці та документи які підтверджують його (їх) повне виконання (акти наданих послуг, платіжні документи чи ін. документи, які підтверджують повне виконання договору). - скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). • Відповідно до абз. 5 п.2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання, зокрема: - протокол про проходження не раніше 2021 року гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документ, який підтверджує повне виконання Договору №20/З від 01.03.22р. - протокол проходження гігієнічного навчання по працівнику, який зазначений в довідці про наявних працівників, а саме: Говда С-М.Т. - довідка учасника про досвід виконання аналогічного (-них) договору (-рів), приведена у відповідність до вимог щодо критеріїв аналогічності договору, зазначених у ТД Замовника (у формі нової довідки). - лист відгук від замовника за наданим аналогічним договором: Договір №20/З від 01.03.22р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.