Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-01-2023, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 року № 1178.
ID закупівлі: 7921baf9e9c6451282e76232bca2968f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 206 500,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 032,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Орлівський ліцей Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області |
ЄДРПОУ: | 24175552 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Данильчук Ліна Федорівна |
Телефон: | 380976488102 |
E-mail: | orlivka_2021@ukr.net |
Місцезнаходження: | 34608, Україна, Рівненська область,с.Орлівка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 1 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій) (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації у Вимоги до якісних характеристик: - Продукти харчування учасник-переможець закуповує самостійно (Надати гарантійний лист). - Продукти харчування, які використовує учасник для приготування їжі, повинні мати необхідні сертифікати якості, харчування має бути збалансованим та калорійним, відповідати всім вимогам санітарного законодавства, з дотримання норм харчування у відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.2021р., Постановою Кабінету Міністрів України № 856 від 19.06.2002 р., Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02.02.2011 р. (Надати гарантійний лист про те, що при поставці продуктів харчування, будуть додаватися сертифікати якості харчових продуктів). -З метою здійснення контролю за якістю харчування Учасник зобов’язаний створити умови для безперешкодного доступу відповідальних посадових осіб замовника до процесу приготування їжі. (Надати гарантійний лист). У складі пропозиції Учасника відсутні : - гарантійний лист про те, що продукти харчування учасник-переможець закуповує самостійно - гарантійний лист про те, що при поставці продуктів харчування, будуть додаватися сертифікати якості харчових продуктів. - гарантійний лист про те, що з метою здійснення контролю за якістю харчування Учасник зобов’язаний створити умови для безперешкодного доступу відповідальних посадових осіб замовника до процесу приготування їжі. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати відповідні гарантійний лист/листи. 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.