Закупівлю оголошено - 09-12-2025, 11:30. Дата останніх змін - 09-12-2025, 11:30

ДК 021:2015:42990000-2 - Машини спеціального призначення різні

ДК 021:2015:42990000-2 - Машини спеціального призначення різні... Державна закупівля - UA-2025-12-09-006601-a ДК 021:2015:42990000-2 - Машини спеціального призначення різні від замовника Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області від 12/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-09-006601-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-09-008096-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-12-2025, 11:30
по 12-12-2025, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7303
7 303 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
ЄДРПОУ:38631015 Досьє YouControl
Сайт:http://kh.dsns.gov.ua
Контактна особа:Роман Ванін
Телефон:+380577393276
E-mail:r.vanin@dsns.gov.ua
Місцезнаходження:
61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біндери (брошюровщики)

1
штука
61000 , Україна , Харківська область , м. Харків , вул. Шевченка, 8 ,
по 18-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Особливостібез обмеження по форматуАктивна09-12-2025, 11:29
ФорматA4, A5, A3Активна09-12-2025, 11:29
Тип палітуркиниткаАктивна09-12-2025, 11:29
Тип брошуруванняавтоматичнийАктивна09-12-2025, 11:29
БрендWHАктивна09-12-2025, 11:29
Вагавід 9.0 до 9.0кілограмАктивна09-12-2025, 11:29
Максимальна товщина палітуркивід 1000 до 1000аркушАктивна09-12-2025, 11:29
Гарантіявід 6 до 6місяцьАктивна09-12-2025, 11:29
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:09-12-2025, 11:29:15
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-12-2025, 11:30:47
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 2 (два) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ