Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2025, 00:00
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товарів: Україна, 02232, м. Київ вул. Пухівська, 7. Для учасників-нерезидентів: поставка обладнання здійснюється на умовах DAP (Incoterms 2010) і означає доставку обладнання постачальником до митного терміналу у м. Києві та, після його митного оформлення замовником, доставку постачальником до місця призначення за адресою замовника: 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Розвантаження обладнання в місці призначення (на складі замовника) здійснюється постачальником за власний рахунок. Для учасників резидентів: завантаження, транспортування та розвантаження у місці призначення обладнання, податки та збори, що виникають у зв’язку із виконанням договору та передбачені законодавством України, постачальник здійснює за власний рахунок. Строк поставки товарів та надання послуг з монтажу/встановлення, підключення та налагодження обладнання та інструктажу технічного персоналу замовника: до 01 грудня 2025 року. Валютою тендерної пропозиції є Євро (EUR, код валюти 978). Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: - з технічних питань: Сікорський Сергій Станіславович, заступник начальника управління - начальник відділу організації автоматизованого оброблення готівки управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу, телефон: (044) 230-16-83, електронна адреса: Serhii.Sikorskyi@bank.gov.ua. - з організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон (044) 521-89-08, електронна адреса: Svitlana.Arkhipova@bank.gov.ua. Detailed information on required technical, qualitative, and quantitative characteristics of the procurement item (quantity of items to be purchased) is provided in Annex 2. Specifications to the tender documentation. Place for delivery of goods: 7, Pukhivska St., Kyiv, 02232, Ukraine. Information for non-resident bidders: the equipment shall be delivered on DAP terms (Incoterms 2010), that is, to the customs terminal in Kyiv and, after the customs registration of the equipment by the customer, to the destination site at the following customer’s address: 7, Pukhivska St., Kyiv, 02232. The equipment shall be unloaded in the destination site (customer’s warehouse) by the supplier at its own account. Information for resident bidders: the supplier shall carry out loading, transportation, and unloading of the equipment in the destination site and pay taxes and duties hereunder in compliance with Ukrainian laws at its own expense. The currency of the tender offer shall be euro (EUR, currency code: 978). The term for delivery of goods and provision of services on startup/installation, connection, and adjustment of the equipment and training of the customer’s technical staff: by 1 December 2025. Bidding advertiser contact person: - on technical issues: Mr Serhii Sikorskyi, Deputy Head of Office – Head of Division for Automation and Mechanization of Cash Circulation Processes, Cash Circulation Department, tel.: +380 44 230 1683; e-mail: Serhii.Sikorskyi@bank.gov.ua. - on organizational issues: Ms Svitlana Arkhipova, Manager, Public Procurement Office, Procurement Department, tel.: +380 44 521 8908; e-mail: Svitlana.Arkhipova@bank.gov.ua.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 93 500 EUR(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 500 EUR |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Скічко |
| Телефон: | +380442540108, +380677908565 |
| E-mail: | olha.skichko@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
0 |