Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2025, 00:00
Закупівля проводиться із застосуванням нульової ставки ПДВ, відповідно до постанови КМУ від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладання податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 028 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 320,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 9971 |
| ЄДРПОУ: | 14321661 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гедрович Андрій Олександрович |
| Телефон: | 380994698503 |
| E-mail: | AHedrovych@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасником в складі своєї тендерної пропозиції було завантажено в електронну систему закупівель, Договір ЮАПАРТС-1.pdf на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі. Договір не містить номеру, підписів, печатки, а також відсутні документи, що підтверджують повне виконання договору. Таким чином Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не надав оригінал/копія попередньо укладеного договору з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: УЧАСНИКИ повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ЮАПАРТС» необхідно надати: Оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.