| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 476 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 252,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.10. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист вих. № 324 від 05.08.2025, але в наданому листі відсутні гарантії стосовно кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи. «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначених в наданій Учасником довідці та листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічним предметам закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару: компресор (Назва предметів аналогічних договорів може стилістично відрізнятися від зазначених, однак технічна сутність має збігатися).» Встановлено, що Учасник надав Довідку вих. № 327 від 05.08.2025, в якій відсутня інформація про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору). «15.17 Учасник надає інформаційну довідку про наявність в Україні центру технічної підтримки користувачів Товару з можливістю звернення до нього за допомогою телефонного зв’язку, електронної пошти, інших засобів комунікацій (із вказанням адреси, контактних телефонів, адреси електронної пошти) та вказання гарантійного терміну за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) Учасника.» Встановлено, що Учасник надав Лист-повідомлення вих. № 331 від 05.08.2025, з інформацією про наявність в Україні сервісних центрів, але не вказав гарантійний термін на запропонований товар. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.