Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 184 220 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 842,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ТЕРМІНАЛЬНИЙ ОПЕРАТОР" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 45151172 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгеній Бондар |
| Телефон: | 380443302463 |
| E-mail: | bondar.y.v@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
3 |
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції на закупівлю виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: На вимогу підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно підпункту 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасником у складі пропозиції надано копію договору від 11.09.2022 № 11-09/22, акту приймання-передачі товару, лист-відгук (файли «Кваліфікаційний документ - ДОГОВІР.pdf», «Кваліфікаційний документ - АКТ.pdf», «Кваліфікаційний документ - ЛИСТ-ВІДГУК.pdf»). Предметом даного договору є строп СКП, скоба такелажна, затискач DIN та скоби G, які за своїм призначенням використовуються для підіймання вантажу, з’єднання вантажопідйомних систем, та не відповідають предмету закупівлі – стяжний ремінь, який призначений для кріплення вантажів під час транспортування. Крім того у договорі та листі-відгуку предмет закупівлі зазначено за кодом ДК 021:015 – 3954000-9 Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки, що також не відповідає предмету закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.