Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility (фінансується Європейським Союзом). Учасники процедури закупівлі беруть участь у закупівлях на рівних умовах, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах та якщо вони особисто або їх кінцеві бенефіціарні власники є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 539 940 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 699,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 198,20 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" |
| ЄДРПОУ: | 05537377 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Устянська Наталя |
| Телефон: | +380485131207, +380485131207 |
| E-mail: | ptu_odessa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67801, Україна, Одеська область,смт Овідіополь, вул. Театральна, 3 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
1 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-07-22-011841-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля «Барабанна витяжка вихлопних газів Filcar ARA-75/7PB-COMP — Котушка зі шлангом 7.5 метра, діаметром 75 мм і насадкою BGT-75/140 з вентилятором (або еквівалент); Поворотно витяжний пристрій для зварювального поста PVU 160.03 (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015: 42520000-7 - Вентиляційне обладнання» (фінансування Європейським Союзом — Ukraine Facility)» здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Автомеханіка", код ЄДРПОУ/ІПН 23538908 було виявлено наступні невідповідності: За Додатком 1 Розділ 1 до тендерної документації, учасник має завантажити сканкопію документу (підтвердження у довільній формі з відповідною інформацією): Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1. Учасник має завантажити скановану копію аналогічного договору на TECHNO420/100 Витяжний поворотний кронштейн для зварювальних газів Ø150 з вентилятором згідно видаткової накладної № 726 від 26 липня 2022 р. та вказаної інформації у довідці в довільній формі Вих. №: 1020/2 від 28.07.2025. 2. За Додатком 3 до тендерної документації надати сканований і затверджений проєкт договору. 3. Учасник має завантажити згідно вимоги підпункту 5.1 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.