Шліфмашини - ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані (Шліфмашини - ДК 021:2015: 42652000-1 - Електромеханічні ручні інструменти) Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару – протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки Покупцем. Місце поставки: м. Фастів (Київська обл.), м. Дніпро, м. Львів, м. Харків. Рік/дата виготовлення: не раніше 2024 . Гарантійний термін експлуатації: Відповідно до нормативного документу виробника, але не менше ніж 12 місяців з моменту введення в експлуатацію. Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 438 298 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
| ЄДРПОУ: | 45246390 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Якимчук Марина Олегівна |
| Телефон: | 380444652642 |
| E-mail: | yakymchuk.m.o@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, пл. Вокзальна, 1 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.