Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 126 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 741,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2138 |
| ЄДРПОУ: | 14321386 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Васильєва Вікторія Миколаївна |
| Телефон: | 380487019230 |
| E-mail: | tender_2138@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності до вимог тендерної документації: - 1. Невідповідність типу електронного підпису Тендерна пропозиція та інші документи підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП). Відповідно до результатів перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО, тип підпису визначено як «удосконалений» та «незахищений» що не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з розділом 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та п. 10 Додатку 2, тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). - 2. Відсутня довідка з порівнянням технічних характеристик запропонованого товару з вимогами тендерної документації, а також фото товару, що є порушенням вимог, визначених пунктом 6 Додатку 2 тендерної документації. – 3. Виявлено невідповідність вимогам, визначеним пунктом 4 Додатку 2 тендерної документації, а саме: у поданому файлі «Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).pdf», у пункті 1.3. відсутня інформація щодо специфікації товару, що є порушенням встановлених вимог. - 4. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня інформація, визначена пунктом 2 Додатку 2 тендерної документації, а саме: «Не надано достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності (у разі, якщо отримання такого дозволу або ліцензії передбачено законом).» Для усунення вищевказаних невідповідностей Вам необхідно: - 1. Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію та всі документи, що були підписані електронним підписом. – 2. Надати довідку, яка містить порівняльну таблицю технічних характеристик товару з вимогами тендерної документації та поданої цінової пропозиції без зміни технічних характеристик товару та додати фотографії товару. - 3. Привести проєкт договору у відповідність до вимог тендерної документації. Зокрема, доповнити пункт 1.3. проєкту договору інформацією щодо специфікації товару, відповідно до технічних характеристик, зазначених у ціновій пропозиції . - 4. Надати довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру. Або, замість довідки, надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру, що підтверджує право на провадження відповідного виду господарської діяльності. Звертаємо увагу, що документи мають бути завантажені у систему закупівель у встановлений термін, з дотриманням вимог до оформлення, передбачених тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.