Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 39 850 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 199,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Ірина Балєва |
| Телефон: | +380577393276 |
| E-mail: | i.balieva@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
0 |
29.07.2025 Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торгищодо закупівлі ДК 021:2015 — 42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (Автоматичний зварювальний апарат для оптоволокна ) Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника : Розділ3 п.1: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Пропозиція Учасника підписана УЕП (удосконалений електронний підпис) На підставі вищевикладеного вимагаємо виконати умови тендерної документації та накласти КЕП на тендерну пропозицію Додаток 1 п.4. пп.2. Додаток 3 п.12 Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта (ця копія може не засвідчуватися учасником відповідно до умов тендерної документації) громадянина України (сторінки 1,2,3,4,5,6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), у разі, якщо дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру не внесені до паспорта громадянина України, надати копію документа, який підтверджує достовірність реєстраційного номера облікової картки платника податків (довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру). Учасник ФОП Ключко А.В. у складі тендерної пропозиції надав копію 1,2,3,4,5,10,11 сторінок паспорта. На підставі вищевикладеного вимагаємо виконати умови тендерної документації та надати копію 6-ї сторінки паспорта. Додаток 2, Додаток3 п.17 На підтвердження «Вимог щодо якості» надати довідку в довільній формі щодо підтвердження якості товару, а саме: -товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені; -гарантійний термін на Товар відповідає вимогам та нормам зазначеним в діючих нормативних документах відповідно кожному товару; -товар поставляється згідно технічним умовам на поставку, яка забезпечує цілісність та неушкодженість Товару під час транспортування, завантаження, розвантаження та зберігання; - технічні, якісні характеристики товару передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійні листи стосовно гарантійного терміну на товар (другий абзац ) та застосування заходів із захисту довікілля (четвертий абзац) інформаціїї яку треба було підтвердити. Необхідно надати довідку в довільній формі щодо підтвердження якості товару, а саме: -товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені; -товар поставляється згідно технічним умовам на поставку, яка забезпечує цілісність та неушкодженість Товару під час транспортування, завантаження, розвантаження та зберігання; УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Ірина БАЛЄВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.