Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ІНСТИТУТ ТЕОРЕТИЧНОЇ ФІЗИКИ ІМ. М.М. БОГОЛЮБОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 05417124 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ботвинко Галина Федорівна |
| Телефон: | 380997810659 |
| E-mail: | botvinko54@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 14-Б |
1 |
Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до вимог пп.1.4 Додатку 2 до тендерної документації якість та комплектність Товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України, стандартам якості (сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або декларації про відповідність технічним вимогам та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи) (надати скан - копію документа). Відповідно до наданих Учасником документів у складі пропозиції виробником запропонованого товару є Компанія "COOPER AND HUNTER OVERSEAS LP", офіційним дистриб’ютором якого на теріторії Україні є ТОВ "ІНТЕРКОНД-ТРЕЙД".Учасник надав гарантійний лист від 16.07.2025р. №250716-11 від ТОВ " ІНТЕРКОНД-ТРЕЙД" щодо підтвердження можливості постачання Учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Але надані Учасником скан-копії декларацій про відповідність продукції вимогам технічного регламенту надані від ТОВ "НОВИЙ КЛІМАТ". Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. скан-копії декларацій про відповідність продукції вимогам технічного регламенту від ТОВ "ІНТЕРКОНД-ТРЕЙД"або лист-пояснення про надані декларації від ТОВ "НОВИЙ КЛІМАТ".
Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до вимог пп.1.3 Додатку 2 до тендерної документації спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції). Відповідно до наданих Учасником документів у складі пропозиції виробником запропонованого товару є Компанія "Gree Electric Appliances inc. of Zhuhai", єдиним офіційним представником кондиціонерів ТМ Gree на теріторії Україні є ТОВ "КиївКлімат". Учасник надав лист від 16.07.2025р. №16/07/2025-20 щодо підтвердження повноваження ПП «ПРОФКЛІМАТ на розповсюдження та обслуговування на теріторії України обладнання ТМ Gree, а саме кондиціонера канального типу GREE FGR40Pd/Dna-X inverter. Тому у складі пропозиції Учасника відсутній оригінал гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. 2) Відповідно до вимог пп.1.3 Додатку 2 до тендерної документації спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника). Але Учасник не надав скан- копію відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника на підтвердження офіційного представника в Україні. 3) Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Але Учасник не оформив її. 4) Відповідно до вимог пп 1.1 Додатку 1 до тендерної документації надати документи, що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (договорів) з обов’язковим відображенням в такому договорі предмету закупівлі. Документ, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у сканованому вигляді в форматі PDF) або електронний документ з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України "Про електронні довірчі послуги". Але Учасник не надав копіі договорів до цієї вимоги. 5) Відповідно п.6 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції (наказ про призначення посадової особи або довіреність на право підпису пропозиції). Але Учасник цих документів не надав. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. скан-копію оригіналу гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. 2.Скан-копію відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника щодо офіційного представника ТМ Gree в Україні ТОВ "КиївКлімат". 3. Порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. 4. Документи за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у сканованому вигляді в форматі PDF) або електронний документ з накладеним електронним підписом, що підтверджують наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (договорів) з обов’язковим відображенням в такому договорі предмету закупівлі. 5. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції (наказ про призначення посадової особи або довіреність на право підпису пропозиції).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.