| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 154 483,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 772,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару, Код УКТЗЕД).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих. № 1 від 10.07.2025 (файл «1. Цінова пропозиція»), але в розділі «Вартість пропозиції» не вказав загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом. Також в розділі «Виробник товару та країна походження товару» замість виробника товару вказана торгова марка. Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: « 4. Учасник надає інформаційну довідку про наявність в Україні центру технічної підтримки користувачів Товару з можливістю звернення до нього за допомогою телефонного зв’язку, електронної пошти, інших засобів комунікацій (із вказанням адреси, контактних телефонів, адреси електронної пошти) за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) Учасника.» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку, Вих. № 18.4. від 10.07.2025 (файл «18.4. Інформаційна довідка сервісний центр»), але не вказав адреси електронної пошти сервісних центрів. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.