Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ТУ, тощо) та чинному законодавству України. Товари, що постачаються, повинні мати необхідні копії сертифікатів якості або інший подібний документи, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами (за наявності). Товар повинен бути заводського виконання, новим, без механічних пошкоджень ремонту, відновлення тощо
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 52 694 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 526,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 08804689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arz.pl.ua |
| Контактна особа: | Лілія Ільянова |
| Телефон: | +380532567500 |
| E-mail: | l.ilianova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Решетилівська, 53 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 3 Розділу V тендерної документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2025-06-27-007792-a за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання, а саме: Люлька підвісна для підйому краном з такелажними скобами пропозиція ТОВ "ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА", ЄДРПОУ 43480343 має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: Відповідно до п.1 Додатку 1 на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку за Формою 1 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. У колонці Довідки «Ідентифікатор закупівлі: UA- 20____________ на веб-порталі Уповноваж. органу: https://prozorro.gov.ua)(за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору) зазначений ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-14-009153-a не відповідає заявленому. Закупівля має статус «не відбулась», всі учасники закупівлі дискваліфіковані. Учаснику необхідно завантажити оновлений документ за Формою 1 зі зазначеної інформацією. Згідно п.1 Розділу ІІІ та п.6 Додатку 1: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.