Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 207 480 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 037,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | філія "Термінальний оператор" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 45151172 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгеній Бондар |
| Телефон: | 380443302463 |
| E-mail: | bondar.y.v@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 25.06.2025 № 07/06 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі «Ремінь стяжний з подовженою ручкою навантаження 5т» код ДК 021:2015 – 42410000-3 (Підіймально-транспортувальне обладнання), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-25-006646-a (надалі - Закупівля). При оголошенні закупівлі Замовником помилково сформовано тендерну документацію без дотримання її рекомендованої форми, затвердженої рішенням правління від 24.06.2024 № Ц-82/38 (Ком.т.) «Про затвердження рекомендованої форми тендерної документації» для закупівлі матеріально-технічних ресурсів для потреб АТ «Укрзалізниця» за процедурою відкритих торгів, в частині формування очікуваної вартості закупівлі у полі оголошення зазначено невірна сума без ПДВ, що не відповідає сумі у річному плані закупівель. Цією рекомендованою формою тендерної документації передбачено умови для створення рівноправного конкурентного середовища для учасників закупівель (платників/неплатників податку на додану вартість) коли очікувана вартість закупівлі повинна зазначатися без ПДВ. Відповідно до вимог частин 1 та 2 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Проте, через виникнення технічної помилки при формуванні в електронній системі PROZORRO плану закупівлі та оголошення про закупівлю № UA-2025-06-25-006646-a, що призвело до недотримання вищезазначених принципів. Відповідно до підпункту другого пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-06-2025, 10:22 по 08-07-2025, 00:00
Документи: