Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 77 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 385 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| ЄДРПОУ: | 33158337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ростислав Мевша |
| Телефон: | +380324932153 |
| E-mail: | rostislavmevsa@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Учасником подано Довідку №18943/АП/26-15-51-03-04-Е дійсна до 04.06.2025 року. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати належну оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 14 Додатку 5, а саме - Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме - Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Учасником подано копію паспорта 1-3 сторінки керівника. Однак відсутні решту сторінки з відмітками та відсутня копія ідентифікаційного коду. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель. -згідно пункту 21 Додатку 5, а саме - Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Учасником подано Інформаційну довідку станом на 18.04.2025 року. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.