Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 753 593,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 767,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571570 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Анастасія Куруч |
| Телефон: | +380487095067 |
| E-mail: | oduvs.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65014, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
5 |
Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Для отримання підтвердження технічних характеристик товару, який пропонується Учасником, Замовник звернувся до сертифікованих дилерів кондиціонерів торгової марки FISCHER в Одеській області, інформація про які розміщено на сайті https://fischer-climate.com/. Для отримання відповідей на відправлені запити, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника по процедурі щодо Закупівлі.
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1) Абзац сімнадцятий частини 1 розділу 3 тендерної документації – Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожному документі (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 1.2) Підпункти 1.2. та 1.3. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – 1.2. Сканкопiя (ї) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких); 1.3. Документальне підтвердження виконання аналогічного договору (накладна/видаткова накладна тощо). * під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі (кондиціонери) 1.3) Пункт 6 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації – Довідка або експертний висновок Головного управління статистики / Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи, що підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Надається на всі позиції предмета закупівлі 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1) Учасником у складі тендерної пропозиції були надані документи не у форі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання) на кожному документі, а саме: - Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. 03/230625 від 23.06.2025 року; - Довідка про ліцензію вих. № 05/230625 від 23.06.2025 року; - Довідка про засновника та кінцевого бенефіціарного власника вих. № 04/230625 від 23.06.2025 року; - Відомості про учасника вих. № 02/230625 від 23.06.2025 року; - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. № 01/230625 від 23.06.2025 року. 2.2) Учасником було надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 03/230625 від 23.06.2025 року, в якій зазначено 2 (два) договору. На виконання вимог тендерної документації Учасником були надані скан копії вищезазначених договорів. При розгляді наданих документів та перевірці їх в електронній системі закупівель Prozorro було виявлено, що договір № 1113 від 24.08.2023 року з ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ наданий не в повному обсязі, а саме в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні додаткові угоди до договору № 1113 від 24.08.2023 щодо пролонгації на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків загальної суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році. Також в складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження повне виконання аналогічного договору (накладна/видаткова накладна тощо). 2.3) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній необхідний документ. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Надати необхідні документи відповідно до вимог тендерної документації. 3.2) Надати сканкопiю (ї) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) та документальне підтвердження виконання аналогічного договору (накладна/видаткова накладна тощо). 3.3) Надати довідку або експертний висновок Головного управління статистики / Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи, що підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Надається на всі позиції предмета закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.