Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 537 164 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 371,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 36894559 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Даяна Пилип |
| Телефон: | +380504339560 |
| E-mail: | kek_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77300, Україна, Івано-Франківська область,Калуський р-н, місто Калуш, вул.Окружна, будинок 8 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТАМІРИС» Замовником було встановлено відсутність у складі пропозиції наступних документів, подання яких прямо передбачено умовами тендерної документації: 1. Гарантійного листа щодо ознайомлення та погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 6 до тендерної документації та безумовним його укладанням у редакції Замовника без унесення до нього змін Учасником (вимога пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"). 2. Гарантійного листа, яким Учасник підтверджує достовірність усієї інформації, зазначеної у тендерній пропозиції, а також обізнаність про відповідальність, передбачену чинним законодавством, за подання завідомо недостовірних даних або підроблених документів (вимога пункту 3 розділу 5 "Розгляд та оцінка тендерних пропозицій"). 3. У довідці, що міститься у файлі під назвою "Аналогічні договора", відсутня назва Учасника, що суперечить вимогам Додатку 1 до тендерної документації ("Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору"). 4. Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 не перекладено українською мовою, що не відповідає загальним вимогам щодо надання документів тендерної пропозиції (п.7.Розділу 1 "Загальні положення"). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей, відповідно до якого, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з цим просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання: 1) гарантійного листа щодо ознайомлення та погодження з умовами Договору відповідно до Додатку 6; 2) гарантійного листа щодо достовірності інформації та обізнаності про відповідальність за подання недостовірних даних; 3) виправленого файлу "Аналогічні договора", в якому буде зазначено назву Учасника відповідно до вимог Додатку 1; 4) перекладів сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 українською мовою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.