Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 238 250 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 191,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
6 |
26.06.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Запірна арматура за кодом ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, (42131000-6 Крани, вентилі та клапани). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" (Код ЄДРПОУ 41264739), проте пропозицію учасника було відхилено відповідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО" (Код ЄДРПОУ 39775233) Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО" до 20 робочих днів.
26.06.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Запірна арматура за кодом ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, (42131000-6 Крани, вентилі та клапани). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим об’ємом інформації а також з метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника надано лист в довільній формі про виробника товару без зазначенням його коду ЄДРПОУ Вимога тендерної документації: пп 10.2. п. 10 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі»: 10.2. Лист в довільній формі про виробника товару із зазначенням його коду ЄДРПОУ Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - Лист в довільній формі про виробника товару із зазначенням його коду ЄДРПОУ; Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про виробника товару «ZHEJIANG LINUO VALVES СО., LTD», Китай, проте у складі тендерної пропозиції відсутні документи які підтверджують його статус представником виробника (або його офіційного представника на території України) Вимога тендерної документації: п. 10.3. Додатку 1 тендерної документації: 10.3. Учасник процедури закупівлі який не є виробником товару обов’язково повинен бути представником виробника (або його офіційного представника на території України) та повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від виробника товару або його офіційного представника. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від виробника товару або його офіційного представника. Невідповідність 3: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про виробника товару «ZHEJIANG LINUO VALVES СО., LTD», Китай, проте відсутні документи що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат/паспорт якості) надані виробником товару. Вимога тендерної документації: п. 10.4. Додатку 1 тендерної документації: 10.4. зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат/паспорт якості), у випадку якщо виробником є (являється) виробник - нерезидент, учасник закупівлі повинен надати документи які підтверджують якість Товару відповідно до вимог законодавства країни виробника – нерезидента. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат/паспорт якості), у випадку якщо виробником є (являється) виробник - нерезидент, учасник закупівлі повинен надати документи які підтверджують якість Товару відповідно до вимог законодавства країни виробника – нерезидента.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.