Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 771 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 67 715 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 203 145 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081389 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гуменна Ольга Георгіївна |
| Телефон: | 380443302737 |
| E-mail: | humenna.o.h@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1 |
6 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТД ІРБІС" у закупівлі № № UA-2025-06-13-009163-a (Конвеєрні стрічки, Код ДК 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання) до 20 робочих днів.
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТД ІРБІС", що подана для участі у закупівлі № UA-2025-06-13-009163-a (Конвеєрні стрічки, Код ДК 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання) виявлено: Підпунктом 1 пункту 1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону) Додатку 2 до тендерної документації (далі Додаток 2) встановлено, що на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки конвеєрної стрічки. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Натомість, учасником ТОВ "ТД "Ірбіс" надано копії договорів № 06-33 від 25.05.2020 р., № ДЗ-6118118 від 07.07.2020 р. на поставку гумового листа та стрічки елеваторної відповідно. Для усунення вищевказаних невідповідностей, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки конвеєрної стрічки. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. Та документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.