Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 222 072 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 110,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ МІСТА" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22201696 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Чайкіна |
| Телефон: | +380969306320 |
| E-mail: | kpkontrol_irpen@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08200, Україна, Київська область,м. Ірпінь, вул. Шевченка, буд. 5 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Згідно Додатку 4 Перелік документів учасника, пункт 3.8. Надати підтверджувальні документи про наявність офіційного сервісного центру». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність сервісного центру із зазначенням адреси, в додатку договір оренди приміщення, але в договорі відсутня сторінка 4, де зазначено строк оренди приміщення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями повний договір оренди приміщення зі всіма додатками та сторінками.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.