Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 501 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 507,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості |
| ЄДРПОУ: | 21087175 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ткач Наталія |
| Телефон: | 380679416122 |
| E-mail: | Tkach@cpto.rv.ua |
| Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Пирогова, буд. 8 |
6 |
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 року №922-VIII, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ФОП Нєма Юлія Михайлівна було виявлено певні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)перелік виявлений невідповідностей: 1. Відповідно до п.4 Додатку 7 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: сертифікат відповідності, сертифікат якості, паспорт товару. Учасником надано сертифікат відповідності терміном дії з 06.08.2024 р. до до 25.08.2025 року. Сертифікат якості та паспорт товару відсутні. Відповідно до п.1 розділу III Тендерної пропозиції всі документи передбачені тендерною документацією надаються у вигляді кольорових сканованих копій (документи скановані з оригіналів та/або їхніх копій) у форматі PDF (Portable Document Format). Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації та електронних документів. 2. Відповідно до п.4 Додатку 7 до Тендерної документації до запропонованого учасником товару повинна бути надана інструкція українською мовою. Учасником надано Посібник з експлуатації (НМІ II покоління) без зазначення учасником конкретної моделі, яку він пропонує. 3. Відповідно до п.6 Додатку 7 до Тендерної документації учасник повинен надати підписаний і заповнений уповноваженою особою проект договору про закупівлю, наведений у Додатку №6 до Тендерної документації. Проект договору був наданий підписаний уповноваженою особою учасника та заповнений частково (відсутні номер та дата Виписки (преамбула проекту договору), загальна ціна договору (п.3.1 проекту договору), специфікація (Додаток 1 до проекту договору). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункт 4 Додатку 7 до Тендерної документації; П.6 Додатку 7 до Тендерної документації. Посилання на норму Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі-Особливості): абз.2 пп.2 п.44 Особливостей; абз.5 пп.2 п.44 Особливостей, пункт 43 Особливостей. 3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Прошу завантажити в електронну систему закупівель на протязі 24 годин необхідні документи для виправлення, а саме: 1. Сертифікат відповідності, зроблений з оригіналу документу, сертифікат якості, паспорт товару. 2. Інструкція українською мовою до запропонованої учасником моделі товару. 3. Заповнений учасником проект договору, наведений у Додатку №6 до тендерної документації (з номером та датою Виписки, загальною ціною договору (вартістю ПДВ/без ПДВ), та заповненою специфікацією).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.