| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 106 754,25 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 533,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару, код УКТЗЕД).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих КП 0206/1 від 02.06.2025 (файл «2.15.1. Цінова пропозиція»), але в розділі «Відомості про підприємство» не вказано повне найменування Учасника, електронна адреса та контактний телефон, в розділі «Вартість пропозиції» не вказана загальна вартість пропозиції цифрами, також в ціновій пропозиції не вказаний код УКТЗЕД товару. «15.6. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.» Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку в довільній формі, про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку, №0904/т8 від 09.04.2025р. (файл «2.15.8.довідка»), але не вказав наступне: - повне найменування (українською та англійською мовами) - організаційно-правова форма; - власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); - кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; - термін ведення господарської діяльності; - поштову або фактичну адресу; - МФО банка - адреса веб-сайту; - посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство). Згідно Додатку 1 до оголошення Учасник у складі пропозиції повинен надати: «2. Надати паспорт та /або сертифікат якості та /або гарантійний лист від виробника з підтвердженням технічних характеристик запропонованого товару тим вимогам, які вказані замовником та /або надати електронні копії каталогів виробника та/або довідково вказати посилання на сайти виробника (або вказати артикул запропонованого товару, який дає змогу перевірити технічні характеристики запропонованого товару в електронному каталозі виробника або на його сайті), що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару до товару заявленого замовником.» Встановлено, що учасник надав Лист-довідку Вих.№ 0206/2 від 02.06.2025 (файл «2.15.1. підтвердження характеристик»), в якому виробник товару підтверджує технічні характеристики запропонованого Учасником товару, але оголошенням вимагається документ під назвою «Гарантійний лист». Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку 1 до тендерної документації з метою підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «2. Надати паспорт та /або сертифікат якості та /або гарантійний лист від виробника з підтвердженням технічних характеристик запропонованого товару тим вимогам, які вказані замовником та /або надати електронні копії каталогів виробника та/або довідково вказати посилання на сайти виробника (або вказати артикул запропонованого товару, який дає змогу перевірити технічні характеристики запропонованого товару в електронному каталозі виробника або на його сайті), що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару до товару заявленого замовником.» Встановлено, що Учасник, як виробник товару, надав документ з підтвердженням технічних характеристик запропонованого товару (файл «Техн.характ.+Сертифікат»), але замовником вимагається документ під назвою «паспорт та /або сертифікат якості та /або гарантійний лист від виробника». Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару, код УКТЗЕД).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, але в наданому документі відсутні код УКТЗЕД. «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник надав Статут, але не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації для перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі. До Статуту. «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку про відомості учасника, Вих.№ 3/06 від 03.06.2025 р. (файл «Інф.дов. 3»), але в ній відсутнє повне найменування англійською мовою. «15.14. Учаснику надати гарантійний лист, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь, ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій.» Встановлено, що Учасник надав Довідку, Вих.№ 9/06 від 03.06.2025р. (файл «Довідка 9»), але замовником вимагається документ під назвою Гарантійний лист. «15.15. Гарантійний лист від Учасника, в якому зазначити, що у разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого товару, Замовник (Покупець) має право провести його незалежну експертизу в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару в будь-якому випадку сплачується Учасником (Постачальником).» Встановлено, що Учасник надав Довідку, Вих.№ 10/06 від 03.06.2025р. (файл «Довідка 10»), але замовником вимагається документ під назвою Гарантійний лист. «15.16 Гарантійний лист від Учасника з підтвердженням поставки товару в повному обсязі або окремими партіями протягом 14-ти (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання заявки від Замовника. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Учасника за місцезнаходженням Замовника (Дніпропетровська область).» Встановлено, що Учасник надав Довідку, Вих.№ 11/06 від 03.06.2025р. (файл «Довідка 11»), але замовником вимагається документ під назвою Гарантійний лист. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.