Закупівлю оголошено - 23-05-2025, 17:28. Дата останніх змін - 09-07-2025, 19:16

42670000-3 Частини та приладдя до верстатів (Мультиплита)

42670000-3 Частини та приладдя до верстатів (Мультиплита)... Державна закупівля - UA-2025-05-23-012003-a 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів (Мультиплита) від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 5/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-23-012003-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-05-2025, 17:28
по 29-05-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-05-2025, 09:00
по 03-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-06-2025, 14:24
по 03-06-2025, 14:47

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3245267
3 245 267 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:16 226,34 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:052 Відділ закупівель
Телефон:380981173786
E-mail:tender052@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Мультиплита
3 245 267 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-06-2025, 14:24
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мультиплита

2
комплект
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
42670000-3
Частини та приладдя до верстатів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛТЕК ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-06-2025 по 13-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , 02099, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬСЬКА, будинок 9, , Сільчин Наталія Ігорівна
Остаточна пропозиція:
2 638 365,48 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
3 243 644 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-06-2025, 12:41
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-23-012003-a-b1
Номер договору:
28006873
Дата підписання договору:
12-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-06-2025 по 31-12-2025
2 638 365,48 UAH
Ціна договору
2 638 365,48 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІТМ ІНДАСТРІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-06-2025 по 11-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Болюк Віктор
Остаточна пропозиція:
2 636 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
2 986 100 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-06-25, 10:38:18
24

Шановний учаснику, за результатами конкурсу № UA-2025-05-23-012003-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації (технічна специфікація) та документах поданих Учасником, а також ненадання передбачених конкурсною документацією документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-05-23-012003-a відсутні у складі поданих учасником документів: ДК 021:2015 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів (Мультиплита), а саме: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно Форми 1 з інформацією про досвід виконання не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2022 – 2025 року за предметом закупівлі на постачання товарів загальною вартістю не менш ніж 1600 000,00 грн без ПДВ. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження - інформацію про відповідність вартості 1600000,00 грн без ПДВ – (якщо ні – додаються копії сторінок договору). Учасником ТОВ "РІТМ ІНДАСТРІ", у складі своєї ціннової пропозиції надано довідку про наявність аналогічних договорів, вих. № 06021 від 2 червня 2025 із переліком 2 аналогічних договорів, однак дана довідка виконана не у відповідності до Форми №1. Разом із довідкою про виконання аналогічних договорів надано 2 (дві) видаткових накладних: №106 та №220, однак жодна із видаткових накладних не підтверджує виконання даного договору на відповідність загальній сумі 1600 000,00 грн без ПДВ. 2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої вимоги (не менше 1 (одного) інженера, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним устаткуванням) (наявність сервісного персоналу - не менше 1 (одного) інженера, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним устаткуванням.). У складі пропозиції ТОВ "РІТМ ІНДАСТРІ" не надав жодного документу на підтвердження даного кваліфікаційного критерію. 3. На підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі устаткування, матеріально-технічної бази та технологій потрібно надати: 1) У випадку, якщо Учасник є виробником пропонованого устаткування: - Сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника; 2) У випадку, якщо Учасник не є виробником пропонованого устаткування: - Сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника, або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником. - Сертифікати якості або сертифікат про відповідність, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника, включно з гарантійним терміном. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. У складі пропозиції Учасником надано лише сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018. Однак, сертифікат якості ISO 9001:2018 - це документ, який засвідчує, що компанія, яка отримала його, не суперечить загальноприйнятим міжнародним вимогам і правилам «Системи менеджменту якості» і аж ніяким чином не підтверджує відповідність даному кваліфікаційному критерію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідку про наявність аналогічного досвіду заповнену та оновлену у відповідності до КД 2. документ, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження - інформацію про відповідність загальній сумі 1600 000,00 грн без ПДВ – (якщо ні – додаються копії сторінок договору). 3. Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої вимоги (не менше 1 (одного) інженера, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним устаткуванням).Довідка згідно форми №2 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої вимоги (не менше 2 (двох) інженерів, які мають досвід роботи не менше 1 року з технологічним устаткуванням). 4. У випадку, якщо Учасник є виробником пропонованого устаткування: - Сертифікати якості або сертифікат відповідності, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника; 5. У випадку, якщо Учасник не є виробником пропонованого устаткування: - Сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника, або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником. - Сертифікати якості або сертифікат про відповідність, технічний паспорт або інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованої продукції; або посилання на офіційний сайт виробника, включно з гарантійним терміном. Також Учасник має надати документи, що підтверджуватимуть можливість та відповідність предмету закупівлі «ДК 021:2015 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів (Мультиплита)», а саме комерційну пропозицію, із кресленням та зазначенням моделі, маркування, переліку складових, найменування виробника, строк поставки, та/або надавши паспорт на виріб. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації та предмета Конкурсу: т.+38 (098) 117-37-86, e-mail: tender052@ukroboronprom.com

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-06-25, 10:38:18

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІТМ ІНДАСТРІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 636 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
2 986 100 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Тріль
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-06-2025, 23:33:09
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛТЕК ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 638 365,48 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
3 243 644 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-06-2025, 23:53:08
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватний Видалено23-05-2025, 17:28:37
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:23-05-2025, 17:37:07
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено23-05-2025, 17:28:29
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 17:37:00
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 17:28:29
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ