Закупівлю оголошено - 19-05-2025, 19:08. Дата останніх змін - 06-06-2025, 16:23

«Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням)

«Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (Система контролю та упр... Державна закупівля - UA-2025-05-19-013627-a «Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням) від замовника Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного від 5/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-19-013627-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-19-017708-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-05-2025, 19:08
по 25-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-05-2025, 19:08
по 28-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4467072
4 467 072 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:134 012,16 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:134 012,16 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного
ЄДРПОУ:08410370 Досьє YouControl
Контактна особа:Ковалишин Іван Ігорович
Телефон:380984970241
E-mail:nasv_tender_4@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Система контролю та управління ...
4 467 072 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням

43
комплект
79026 Україна Львівська область Львів UA46060250010015970
по 30-09-2025
42960000-3
Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-05-2025 по 05-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, вул. Угорська, будинок 12, офіс 21, 79034, Технології Тендерний відділ
Остаточна пропозиція:
4 467 036 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-05-2025, 15:50
Період подачі оскарження:
по 04-06-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-19-013627-a-b1
Номер договору:
№58/06.06.25 (К) О -Т
Дата підписання договору:
06-06-2025, 15:20
Строк дії договору:
з 06-06-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Песін Микола Іванович
E-mail підписанта:
t@tb.ua
Посада підписанта:
заступник генерального директора
Підписант діє на підставі:
Довіреності
Номер IBAN:
UA753253650000002600801635308
Телефон підписанта:
380503155374
4 467 036 UAH
Ціна договору
3 722 530 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 467 036 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-05-2025, 17:51:32
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, вказані у цьому пункті. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA438201720343161003200002931, Замовник – Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, код ЄДРПОУ 08410370, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Електронна банківська гарантія та інші документи банку повинні мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу, яка датована не раніше дати виходу оголошення. Перевірку кваліфікованого електронного підпису, накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF”: 1) копія ліцензії, виданої банку/витяг з державного реєстру банків; 2) копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції учасника); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; назву бенефіціара, його місцезнаходження “____________________________________” назву банку бенефіціара – його назву та адресу:“_________________________________”. назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії – “строк дії банківської гарантії до “___” ___ 20__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється”. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції учасника. Розмір забезпечення пропозиції учасника: не перевищує 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 134 012 грн. 16 коп. (Сто тридцять чотири тисячі дванадцять гривень 16 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції учасника: не менше 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції учасника. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції учасника, здійснюються за рахунок учасника. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має ліцензію, видану Національним Банком України.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
Доказ:
Документ
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (монтажу) 1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, ім’я, по батькові, загальний стаж роботи (років), досвід роботи на цій посаді (років) відповідних працівників. Вимога – наявність не менше 5 інженерів та не менше 5 монтажників. Відповідні працівники, повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника до дати подання ним тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, згідно із законодавством України про працю за основним місцем роботи або за сумісництвом, з врахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю. 2. Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надає наступні документи: - копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/переведення), або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу працівників зазначених в інформаційній довідці про працівників учасника, або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками; -копії дійсних посвідчень не менше 4 працівників, зазначених в інформаційній довідці про працівників учасника, про допуск до роботи в електроустановках, виданих спеціалізованим навчальним центром; -копія протоколу (витягу з протоколу) комісії з перевірки знань з охорони праці спеціалізованого навчального центру про проходження перевірки знань працівників, посвідчення про допуск до роботи в електроустановках яких надані учасником, стосовно правил охорони праці: «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98, «Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок» НПАОП 40.1-1.32-01, «Правила експлуатації електрозахисних засобів» НПАОП 40.1-1.07-01, «Правила пожежної безпеки України» (ППБ); -копії посвідчень не менше 2 працівників, зазначених в інформаційній довідці про працівників учасника, про проходження навчання стосовно НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та допуск до виконання робіт на висоті; - копію протоколу (витягу з протоколу) комісії з перевірки знань з охорони праці спеціалізованого навчального центру про проходження перевірки знань працівників, посвідчення про допуск до виконання робіт на висоті яких надані учасником, стосовно правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07. - Дозвіл управління Державної службі з питань праці експлуатувати підйомники для підіймання працівників під час виконання робіт.
Доказ:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані протягом останніх 5-х років, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо постачання системи контролю доступом з монтажем та пусконалагодженням. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «А». Відгуки надаються щодо кожного вказаного в Таблиці «А» договору. Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання договору (поставки товару).
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: 1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності"» Nº 73 від 07.02.2013. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-розʼяснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники-нерезиденти - перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року). Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.
4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1. Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає наступні документи: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Учасника, в т.ч. про наявність власних або, орендованих приміщень, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, або користування послугами доставки автомобільним транспортом згідно укладених договорів, необхідних для виконання вимог, визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, типу моделей, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.), якщо орендоване, то із вказанням реквізитів договорів. 1.2. Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (Виписка з Відомості амортизації основних засобів, накладні згідно яких придбано обладнання тощо) або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. 1.3. Копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в управлінні Державної службі з питань праці.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Критерії оцінки
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії оцінки
    публічний Видалено19-05-2025, 18:56:23
    Критерії оцінки
    публічний Видалено22-05-2025, 19:06:39
    Критерії оцінки
    публічний Видалено22-05-2025, 19:08:59
    Критерії оцінки
    публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:11:11
    Критерії оцінки
    публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:11:25
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 18:56:23
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 18:56:23
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:13:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:13:52
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 18:56:23
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічний Видалено19-05-2025, 18:56:23
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічний Видалено22-05-2025, 19:06:39
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічний Видалено22-05-2025, 19:09:39
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:12:10
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:12:24
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено19-05-2025, 18:56:23
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено22-05-2025, 19:06:39
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено22-05-2025, 19:09:53
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:10:08
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:10:33
                      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено19-05-2025, 19:07:43
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено19-05-2025, 19:08:33
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено20-05-2025, 11:42:59
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено22-05-2025, 19:15:47
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено23-05-2025, 18:25:55
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічний Видалено23-05-2025, 18:33:35
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічнийЕкспортовано:23-05-2025, 18:48:25
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          4. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          6. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          2. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, вказані у цьому пункті. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA438201720343161003200002931, Замовник – Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, код ЄДРПОУ 08410370, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Електронна банківська гарантія та інші документи банку повинні мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу, яка датована не раніше дати виходу оголошення. Перевірку кваліфікованого електронного підпису, накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF”: 1) копія ліцензії, виданої банку/витяг з державного реєстру банків; 2) копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції учасника); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; назву бенефіціара, його місцезнаходження “____________________________________” назву банку бенефіціара – його назву та адресу:“_________________________________”. назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії – “строк дії банківської гарантії до “___” ___ 20__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється”. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції учасника. Розмір забезпечення пропозиції учасника: не перевищує 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 134 012 грн. 16 коп. (Сто тридцять чотири тисячі дванадцять гривень 16 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції учасника: не менше 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції учасника. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції учасника, здійснюються за рахунок учасника. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має ліцензію, видану Національним Банком України.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 23-05-2025, 18:46:49
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          3,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                          Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. Перевірку кваліфікованого електронного підпису, накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF”: 1) копія ліцензії, виданої банку/витяг з державного реєстру банків; 2) копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції учасника); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; назву бенефіціара, його місцезнаходження “____________________________________” назву банку бенефіціара – його назву та адресу:“_________________________________”. назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії – “строк дії банківської гарантії до “___” ___ 20__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється”. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції учасника. Розмір забезпечення пропозиції учасника: не перевищує 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 134 012 грн. 16 коп. (Сто тридцять чотрири тисяч дванадцять гривен 12 коп.).
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Дата архівування: 23-05-2025, 18:46:49
                          3. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          5
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 23-05-2025, 18:46:49
                          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          1,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 23-05-2025, 18:46:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Банківська гарантія забезпечення договору
                          1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (монтажу) 1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, ім’я, по батькові, загальний стаж роботи (років), досвід роботи на цій посаді (років) відповідних працівників. Вимога – наявність не менше 5 інженерів та не менше 5 монтажників. Відповідні працівники, повинні бути офіційно працевлаштовані в учасника до дати подання ним тендерної пропозиції для участі у цій закупівлі, згідно із законодавством України про працю за основним місцем роботи або за сумісництвом, з врахуванням того, що кількість працівників повинна забезпечити якісне та вчасне виконання договору про закупівлю. 2. Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надає наступні документи: - копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/переведення), або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу працівників зазначених в інформаційній довідці про працівників учасника, або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками; -копії дійсних посвідчень не менше 4 працівників, зазначених в інформаційній довідці про працівників учасника, про допуск до роботи в електроустановках, виданих спеціалізованим навчальним центром; -копія протоколу (витягу з протоколу) комісії з перевірки знань з охорони праці спеціалізованого навчального центру про проходження перевірки знань працівників, посвідчення про допуск до роботи в електроустановках яких надані учасником, стосовно правил охорони праці: «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21-98, «Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок» НПАОП 40.1-1.32-01, «Правила експлуатації електрозахисних засобів» НПАОП 40.1-1.07-01, «Правила пожежної безпеки України» (ППБ); -копії посвідчень не менше 2 працівників, зазначених в інформаційній довідці про працівників учасника, про проходження навчання стосовно НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та допуск до виконання робіт на висоті; - копію протоколу (витягу з протоколу) комісії з перевірки знань з охорони праці спеціалізованого навчального центру про проходження перевірки знань працівників, посвідчення про допуск до виконання робіт на висоті яких надані учасником, стосовно правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07. - Дозвіл управління Державної службі з питань праці експлуатувати підйомники для підіймання працівників під час виконання робіт.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані протягом останніх 5-х років, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо постачання системи контролю доступом з монтажем та пусконалагодженням. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «А». Відгуки надаються щодо кожного вказаного в Таблиці «А» договору. Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання договору (поставки товару).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 23-05-2025, 18:46:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:1.Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані протягом останніх 3-х років, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо постачання «Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «А». Відгуки надаються щодо кожного вказаного в Таблиці «А» договору. Відгуки повинні мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання договору (поставки товару).
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Дата архівування: 23-05-2025, 18:46:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: 1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності"» Nº 73 від 07.02.2013. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-розʼяснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники-нерезиденти - перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року). Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 23-05-2025, 18:46:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: 1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 рік згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності"» Nº 73 від 07.02.2013. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-розʼяснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники-нерезиденти - перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року). Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 19-05-2025, 19:06:28
                          Дата архівування: 23-05-2025, 18:46:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Система контролю та управління доступом у складі 43 комплектів з монтажем та пусконалагодженням
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1. Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає наступні документи: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Учасника, в т.ч. про наявність власних або, орендованих приміщень, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, або користування послугами доставки автомобільним транспортом згідно укладених договорів, необхідних для виконання вимог, визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, типу моделей, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.), якщо орендоване, то із вказанням реквізитів договорів. 1.2. Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (Виписка з Відомості амортизації основних засобів, накладні згідно яких придбано обладнання тощо) або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. 1.3. Копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої в управлінні Державної службі з питань праці.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 23-05-2025, 18:46:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ