Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 307 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 535 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Олевська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04343470 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олександр Новак |
| Телефон: | +380953127499 |
| E-mail: | alexandrnowak9@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 11001, Україна, Житомирська область,м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції (далі – ТП) не надав підписаний та завірений печаткою (у разі її наявності) проєкт Договору про закупівлю (додаток 3 тендерної документації). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підписаний та завірений печаткою (у разі її наявності) проєкт Договору про закупівлю (додаток 3 тендерної документації) вимагався відповідно до п.11 Таблиці розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації, а також відповідно до п.16 Додатку 5 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписаний та завірений печаткою (у разі її наявності) проєкт Договору про закупівлю (додаток 3 тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.